Groupama Asigurări simplifică procesul prin care clienții pot notifica daunele online

Groupama Asigurări simplifică procesul prin care clienții pot notifica daunele online
scris 12 iun 2018

Groupama Romania, subsidiara grupului francez Groupama și unul dintre primii jucători locali, a introdus posibilitatea notificării online a daunelor, printr-un sistem rapid și simplu de utilizat.

Pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software, astfel ȋncât se reduce semnificativ timpul necesar pentru transferul notificărilor în sistemul de administrare al polițelor și daunelor.

Urmărește-ne și pe Google News

Serviciul de notificare online este disponibil pe www.groupama.ro.

Proiect: Angajații, scutiți de impozit și contribuții de sănătate pentru al doilea contract de muncă și pentru orele suplimentare CITEȘTE ȘI Proiect: Angajații, scutiți de impozit și contribuții de sănătate pentru al doilea contract de muncă și pentru orele suplimentare

​Groupama a intrat pe piața din România prin preluarea Asiban și BT Asigurări, precum și OTP Garancia Asigurări. Investițiile grupului francez în România au atins 750 milioane de euro, sumă care include și prețul plătit pentru preluarea celor trei asigurători, din care 350 milioane de euro pentru Asiban, în 2008.

Groupama Asigurări este parte a unui grup internațional de asigurări și servicii financiare cu o istorie de peste 100 de ani, cu 32.600 de angajați ce deservesc peste 13 milioane de clienți la nivel global.

viewscnt
Afla mai multe despre
groupama asigurari
daune