Elfi, producător de hârtie igienico-sanitară din România, a înregistrat în prima jumătate a anului 2021 afaceri de aproximativ 3 milioane euro, cu 20% mai mari comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020, și planifică investiții într-o nouă linie de producție.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
Anul 2020 a adus companiei Elfi o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane euro, aceasta crescând anual cu 10%-20%. 2020 a fost, de asemenea, un an foarte important pentru producător, fiind marcat de investiția într-un nou proiect de achiziții în valoarea de peste 5 milioane euro. Obiectivul de a se investi în noi tehnologii de producție s-a materializat prin achiziția unor echipamente industriale performante, care să permită atât creșterea calitatitvă, cât și pe cea cantitativă a producției.
„Pandemia a reprezentat o reală provocare pentru noi, însă ne-am mobilizat rapid și am încercat să o transformăm într-o oportunitate. În acest context, cererea a crescut foarte mult, astfel încât a fost nevoie să suplimentăm stocurile de marfă și să lucrăm la capacitate maximă. Faptul că am pus accentul pe investiția în tehnologie și utilaje de ultimă generație ne-a permis să avansăm, indiferent de contextul în care ne desfășurăm activitatea și să ne putem mări portofoliul de clienți.” – a declarat Adrian Constantin, Director General Elfi.
Datorită investițiilor realizate constant, astăzi, compania Elfi deține o producție mai rapidă și calitativă, mărindu-și semnificativ portofoliul. Dacă în 2003, când a fost înființată, aceasta și-a început activitatea cu o mică linie de producție, astăzi compania produce toată gama de hârtie igienică, de la cea standard, la produse premium de cea mai înaltă calitate, precum si o gamă largă de prosoape de hârtie de diferite dimensiuni si ambalate în diverse moduri. Prin urmare, gama de produse Elfi acoperă toate segmentele de piață: low, mediu, premium.
„Strategia pentru perioada 2021-2024 se concentrează pe consolidarea și dezvoltarea pieței interne, însă, în același timp, urmărim achiziționarea unei noi linii de producție”, a mai adăugat Adrian Constantin, Director General Elfi.
În urma ultimelor evenimente legate de pandemia de SARS-CoV-2, piața de profil, la fel ca restul, a fost afectată de creșterea prețurilor la materia primă și nu numai. Aceasta este încă dominată de produsele de import, la care populația are acces prin intermediul marilor retaileri (lanțuri de magazine, suprmarket-uri), însă datorită contextului, au prins contur și produsele autohtone, care se impun pe piața autohtonă din ce în ce mai mult.
Înființată în 2003, Compania Elfi este unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de hârtie igienică și prosoape de hârtie din România. Compania este distribuitor pentru mari retaileri internaționali, precum Auchan sau Metro și pentru lanțuri de magazine tradiționale, precum Annabella, Diana, Dacia, Prima, Jam, Darina, Dcneu și multe altele. Portofoliul său include toată gama de hârtie igienică, de la cea standard, la produse premium, de cea mai înaltă calitate, precum și o gamă largă de prosoape de hârtie de diferite dimensiuni și ambalate în diverse moduri, acoperind toate segmentele de piață: low, mediu și premium.
În prezent, echipa Elfi este formată din 30 de membri, și a înregistrat în 2020 afaceri de peste 26.607.504 lei și un profit de 1.505.910 lei.