Compania de outsourcing Webhelp își va extinde operațiunile în România și vizează afaceri de 10 milioane de euro

Compania de outsourcing Webhelp își va extinde operațiunile în România și vizează afaceri de 10 milioane de euro

Raluca Leonte, CEO, Webhelp România

scris 28 ian 2019

După un an 2018 în care a confirmat tendința generală de creștere a grupului, cu o majorare a cifrei de afaceri locale cu 2 milioane de euro, compania de outsourcing Webhelp România își va extinde operațiunile în 2019.

Dacă în anii anteriori cifra de afaceri a filialei locale era realizată exclusiv pe fondul unei dezvoltări organice, în 2019, Webhelp România se va concentra și pe achiziția unei companii ce va completa paleta de servicii oferite în acest moment. Odată cu creșterea numărului de angajați cu circa 500 de persoane, este estimată și majorarea cifrei de afaceri cu 10 milioane euro, de cinci ori mai mult față de anul anterior.

Urmărește-ne și pe Google News

“Dacă ar trebui să descriu 2018 într-un singur cuvânt, acela ar fi, cu siguranță, spectaculos. Abordarea unui nou model de business ne-a permis să extindem portofoliul de clienți locali cu 10% și să susținem eficientizarea activității a doi dintre clienții noștri istorici prin abordarea serviciului client dintr-o perspectivă 100% digitală. Achizițiile și fuziunile realizate de către grupul internațional în ultimele 12 luni ne permit acum să repoziționăm România pe harta operațiunilor Webhelp”, spune Raluca Leonte, CEO Webhelp România.

Grupul financiar polonez XTB numește un nou director general al sucursalei din România CITEȘTE ȘI Grupul financiar polonez XTB numește un nou director general al sucursalei din România

“Urmărim să ne acompaniem clienții printr-o ofertă 360, care poate servi toate departamentele, de la marketing și financiar, la customer service etc”, a adăugat Raluca Leonte.

În portofoliul filialei românești vor fi păstrate serviciile complexe, cu valoare adăugată mare, digitale și multilingve, precum Market Data Research și Invoice & Credit Control, iar activitățile pur tranzacționale sunt transferate, treptat, către destinațiile low-cost din grup. Astfel, activitatea de 100 FTEs lansată pentru cea mai mare companie aeriană low-cost din lume, la Iași, contribuie la consolidarea centrului din Moldova. 

În prezent, Webhelp România are 2.000 de angajați și este prezentă în patru orașe (București, Ploiești, Galați și Iași). Portofoliul de clienți ai filialei locale include companii precum Samsung, Sephora, Bouygues Telecom, Orange, Vodafone, NN și Eurostar.  

Webhelp România a semnat la mijlocul anului trecut pentru extinderea suprafeței închiriate în clădirea de birouri Moldova Center din Iași, ajungând astfel la o suprafață totală de 2.600 metri pătrați. Totodată, compania și-a consolidat operațiunile din București, în Premium Plaza, atingând o suprafață totală închiriată de aproximativ 5.000 metri pătrați. 

La 18 ani de la înființare, Webhelp a intrat în Top 10 mondial furnizori de servicii BPO, cu 140 centre de operațiuni în 35 de țări și peste 50.000 de angajați.

Compania a inaugurat, anul trecut, 11 noi centre de operațiuni și a fuzionat și achiziționat șase noi companii (IQ-to-Link, Runway, OEE, Technofix, Meddomed & Meded, Sellbytel).

Grupul Webhelp furnizează, la nivel global, servicii dedicate relațiilor cu clienții pentru peste 600 de companii, lideri în domenii de activitate precum telecom, retail, călătorii, modă, auto, logistică sau comerț electronic. Amazon, Easy Jet, Bouygues Telecom, Vodafone sau Marc Jacobs.

viewscnt
Afla mai multe despre
outsourcing
webhelp