Blue Point, una dintre cele mai importante companii locale de servicii call center, deschide la Buzău cel de-al doilea centru operativ din provincie, unde intenționează să angajeze 50 de persoane până la sfârșitul anului, a anunțat marți compania.
Pentru noul centru din Buzău, compania va angaja, până la finalul anului curent, 50 de persoane, care vor oferi servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic. Echipa din Buzău va lucra pentru companii din industriile de telecomunicații și asigurări, a mai precizat compania.
Call center-ul din Buzău este situat în centrul orașului și are o suprafață de 300 de metri pătrați. Investiția necesară pentru deschiderea biroului a fost asigurată din profitul companiei și din fondurile asociaților. Compania nu a precizat valoarea investiției, dar estimează ca aceasta va fi recuperată în următorii doi ani.
CITEȘTE ȘI FOTO Cum arată și cât va costa primul flagship Nokia de la relansarea brandului“Anul trecut, deschideam primul nostru sediu local în Slobozia, iar evaluările intermediare ne-au arătat că am luat decizia corectă. Astfel, anul acesta, prin noul sediu de la Buzău, continuăm planul de extindere locală. Am testat mai multe orașe și, în final, am ales Buzău pentru potențialul forței de muncă, dar și pentru proximitatea față de București “, a declarat un partener al Blue Point, Violeta Roșu.
Înființată în 2007, Blue Point este o companie de servicii call center cu capital 100% românesc. Compania a pornit la drum în urmă cu 10 ani cu 5 angajați, iar în prezent firma are peste 300 de salariați.
Printre clienții Blue Point se numără Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, ING Bank, Metro, Metropolitan Life, Pepsi, Reader’s Digest, Țiriac Auto și Xerox.