Porsche își temperează ambițiile pentru vehiculele electrice, spunând că tranziția va dura ”ani”

Porsche își temperează ambițiile pentru vehiculele electrice, spunând că tranziția va dura ”ani”
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 iul 2024

Producătorul de mașini de lux Porsche se așteaptă ca tranziția la vehicule electrice să dureze mai mult decât credea, după ce anterior spusese că obiectivul său este ca 80% din vânzări să fie complet electrice până în 2030, relatează Reuters.

Acum compania a diluat acest obiectiv, legându-l în mod explicit de cererea clienților și de evoluțiile din sectorul electromobilității, spunând doar într-un comunicat că ar putea acum atinge obiectivul de 80% dacă acești factori o justifică, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ DOCUMENT România intervine în scandalul întârzierilor aeriene CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ DOCUMENT România intervine în scandalul întârzierilor aeriene
Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

”Tranziția la mașinile electrice durează mai mult decât credeam acum cinci ani. Strategia noastră de produs este configurată astfel încât să putem livra peste 80% din vehiculele noastre ca fiind toate electrice în 2030 – în funcție de cererea clienților și de dezvoltarea electromobilității”, a spus Porsche într-un comunicat.

Directorii producătorilor de automobile, de la Mercedes-Benz la Renault, au avertizat în ultimele luni că obiectivele pe care și le-au stabilit în ultimii ani pentru vânzările complet electrice în următorul deceniu au fost prea ambițioase, deoarece clienții au rămas reticenți să facă trecerea de la mașinile pe benzină.

Porsche, care se confruntă cu vânzările scăzute de vehicule electrice în acest an, a evidențiat disparitatea de pe cele trei piețe cheie în ceea ce privește absorbția vehiculelor electrice, cu cererea mult înainte în China, mai lentă în Europa și neregulată în SUA.

”Strategia noastră dublă este mai importantă ca niciodată”, a spus Porsche, referindu-se la dezvoltarea sa continuă atât a motoarelor cu ardere, cât și a mașinilor electrificate.

viewscnt
Afla mai multe despre
porsche
masini electrice