„Conceptul care a prefigurat acest BigBoy a ilustrat ambiția Dacia de ‘a urca pe înălțimi mai mari‘. Se pare că au luat acest obiectiv în serios, pentru că noua Dacia Bigster pare pregătită să urce un munte”, scrie site-ul celebrei emisiuni auto „Top Gear”. Dacia a prezentat modelul Bigster, cel mai mare, mai scump și mai sofisticat din istoria sa.
„Deși este proiectat să combată creșterea costurilor cu care se confruntă clienții, acest nou SUV a fost conceput pentru ieșiri serioase în aer liber. Și deja te gândești: ‘Oare ce munte să urc cu el?’, continuă descrierea din articol.
„Pentru că arată cu adevărat foarte bine. Noul limbaj de design al Daciei se potrivește destul de bine pe acest tip de mașină: noua identitate a farurilor și a grilei, forma pătrățoasă, barele de pe acoperiș, protecția ‘Starkle’ (n.r. un material compozit obținut din transformarea polipropilenei) a caroseriei și o gamă de jante funky cu dimensiuni cuprinse între 17 și 19 inch, scrie Hotnews.ro.
Dacă ai probleme în a evalua dimensiunea, este un SUV din segmentul C, iar mașinile din segmentul C includ modele ca Golf, Astra, Megane, Corolla, A3, C4 și… ai prins ideea”, le mai transmite site-ul „Top Gear” fanilor emisiunii.
Site-ul „Top Gear”, descrie pe larg noua Dacia Bigster
Site-ul emisiunii găzduite de BBC mai notează că Bigster este bine izolat fonic la interior, iar portbagajul este de foarte mare capacitate.
Apoi sunt trecute în revistă cele trei opțiuni privind motorizarea. Despre noul TCe 130 „Top Gear” scrie că face din Dacia Bigster „un SUV cu tracțiune integrală – surpriză! – de 4×4 și că „are aceeași configurație ca și modelul de 140 (motor turbo de 1,2 litri, 3 cilindri, 48V, cu șase trepte)”.
Descrierea integrală făcută de „Top Gear” Daciei Bigster poate fi citită integral pe site-ul emisiunii auto.
„Prețurile nu au fost confirmate încă, dar ne putem aștepta ca modelul de bază să înceapă de la sub 30.000 de lire sterline. Acum, spre ce munte vreți să vă îndreptați?”, se încheie articolul.
CITEȘTE ȘI Giorgio Armani, 90 de ani, intenționează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei aniEmisiunea „Top Gear” a avut premiera în 1971 și a fost difuzată încontinuu de atunci de către BBC. Începând cu 2002, când James May și Richard Hammond i s-au alăturat ca prezentatori lui Jeremy Clarkson, ea s-a transformat treptat dintr-o emisiune auto de nișă cunoscută preponderent publicului din Marea Britanie în una cu fani în întreaga lume.
„Top Gear” a continuat cu o echipă nouă de prezentatori după ce l-a concediat pe Clarkson în 2015 și ceilalți doi co-prezentatori de la momentul respectiv au părăsit emisiunea în semn de solidaritate cu el.