Încep lucrările la podul de la Mărăcineni, valoarea investiției fiind de 5 milioane de lei

Încep lucrările la podul de la Mărăcineni, valoarea investiției fiind de 5 milioane de lei
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 oct 2017

Prefectul județului Buzău, Carmen Ichim, anunță începerea lucrărilor de reabilitare a podului de la Mărăcineni, peste râul Buzău, care leagă Muntenia de Moldova și care este într-o stare avansată de degradare. Lucrările urmează a se desfășura pe durata a opt luni, iar valoarea contractului se ridică la 5 milioane de lei.

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Potrivit prefectului județului Buzău, Carmen Ichim, Ministerul Transporturilor a emis autorizația de construire pentru lucrări de întreținere a podului vechi peste râul Buzău din localitatea Mărăcineni, obiectiv care leagă Muntenia de Moldova. Conform lui Ichim, durata totală a proiectului de reabilitare a podului vechi de la Mărăcineni (Calea 2) este de 8 luni, din care primele 4 luni se va lucra fără a se închide circulația și alte 4 luni cu închiderea și devierea traficului pe podul nou (Calea 1), scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Podul de la Mărăcineni se află într-o avansată stare de degradare, iar autoritățile județene au semnalat problema încă din primăvară, în timp ce reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere – Secția de Drumuri Naționale Buzău au instituit restricții de viteză de 10 kilometri la oră la traversarea podului.

Prefectul județului Buzău, Carmen Ichim, s-a întâlnit, marți, cu reprezentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere – Secția de Drumuri Naționale Buzău, ai firmei de construcții care a câștigat licitația pentru reabilitarea podului vechi de la Mărăcineni, cu proiectantul lucrării, dirigintele de șantier, precum și cu reprezentanți ai Inspectoratului de Poliție Județean Buzău, pentru a discuta despre detaliile tehnice ale proiectului și despre modalitățile de reducere a impactului lucrărilor asupra circulației rutiere pe DN2 E85, în zona acestui obiectiv și pe raza municipiului Buzău.

Oficial Alstom: Mai multe primării din România vor să achiziționeze autobuze electrice cu fonduri europene. Multe capitale europene vor interzice vehiculele pe carburanți CITEȘTE ȘI Oficial Alstom: Mai multe primării din România vor să achiziționeze autobuze electrice cu fonduri europene. Multe capitale europene vor interzice vehiculele pe carburanți

Reprezentanții CNAIR i-au adus la cunoștință prefectului de Buzău că, potrivit soluției tehnice adoptate în cadrul proiectului, până în luna martie a anului viitor nu va fi necesară închiderea podului în acest timp urmând să se execute doar lucrări de consolidare/reparații la pilele podului și la alte elemente structurale.

Din primăvara anului viitor, podul cel vechi va trebui însă închis circulației pe toată perioada lucrărilor la calea de rulare lucrări care se preconizează a dura aproximativ 4 luni, timp în care circulația în ambele sensuri se va desfășura pe cealaltă cale de rulare.

În aceste condiții, prefectul Carmen Ichim a solicitat conducerii Secției de Drumuri Naționale să asigure în cel mai scurt timp posibil presemnalizarea și semnalizarea corespunzătoare a zonei, pentru evitarea incidentelor nedorite și asigurarea fluenței circulației rutiere, iar reprezentanților IPJ Buzău să pună la dispoziție echipaje ale Servicului Rutier pentru dirijarea traficului pe durata derulării proiectului.

Valoarea totală a lucrărilor de reabilitare a podului de la Mărăcineni este de 5 milioane de lei.

Podul metalic de la Mărăcineni a fost construit în 1932 de trupele germane. Întreținut conform indicațiilor constructorilor, obiectivul a fost menținut în bună stare până în 2005, când a fost avariat de inundații. Atunci, obiectivul a fost înshis din luna mai până în octombrie.

viewscnt
Afla mai multe despre
pod maracineni