Ministerul Turismului va ataca noul an cu un film de promovare a stațiunilor românești în 3 minute, prin care s-a gândit că România va ajunge astfel în „Bucket List-ul” cât mai multor potențiali turiști și care va fi destinat piețelor din Germania, Italia, Franța, SUA, Marea Britanie, Israel, Ungaria, Austria, Polonia, Spania, Rusia, China, Țările Scandinave, India, dar și pieței interne.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Filmul va promova ROMÂNIA MODERNĂ prin evidențierea brandului de turism, precum și majoritatea formelor de turism considerate competitive ale României (turismul cultural, turismul în natură și de aventură, turismul rural, city break, turismul balnear și wellness, turismul de litoral).
"Experiența autentică, concept vast și sensibil și, în același timp, subiectiv, ce ține de percepția fiecărui vizitator, reprezintă «vârful de lance» al ofertei turistice pe care orice destinație turistică din România trebuie să o pună la dispoziția călătorului contemporan. Mesajul cheie care trebuie transmis este acela că România reprezintă o destinație modernă. De asemenea, vor fi comunicate și alte mesaje precum: România poate suscita interesul și curiozitatea călătorului modern. Misterul ce ne înconjoară incită curiozitatea și poate reprezenta un motiv de a explora România și de a propune turistului descoperirea aspectelor care ne reprezintă cu adevărat", este planul gândit în minister.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru această operațiune va fi căutată o firmă de creație artistică, capabilă să livreze filmul în maximum 2 luni.
Anul trecut, la nivel global, numărul turiștilor a crescut cu 7%, la 1,32 miliarde persoane, cel mai ridicat nivel din ultimii șapte ani. Cel mai mare avans, de 8%, a fost constatat în cazul turiștilor străini care au vizitat Europa, în special regiunea Mării Mediterane.
În acest an, organizația mondială se așteaptă la o creștere a numărului de turiști între 3,5% și 4,5% în Europa.
În România, anul trecut, înnoptările înregistrate pe primele 11 luni în unitățile de primire turistică au crescut cu 6,2% comparativ cu anul precedent, până la 25,325 milioane.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Lanțul InterContinental intră în România cu primul hotel sub brandul IndigoDin numărul total de sosiri, sosirile turiștilor români în structurile de primire turistică au reprezentat în primele 11 luni din 2017, 77%, în timp ce turiștii străini au reprezentat 23% , ponderi similare cu cele din perioada similară a anului 2016. În ceea ce privește sosirile turiștilor străini în structurile de primire turistică, cea mai mare pondere au deținut-o cei din Europa (74,5% din total turiști străini), iar din aceștia 85,9% au fost din țările aparținând UE.
Durata medie a șederii a fost de 2,3 zile la turiștii români și 1,9 zile la turiștii străini.
Vizitatorii străini au petrecut însă anul trecut doar 5 milioane de nopți în unitățile turistice din România, în timp ce în Polonia au petrecut 16 milioane de nopți, în Bulgaria 17 milioane de nopți, iar în Cehia 26 de milioane de nopți.