Meli Melo se orientează și spre comerțul cu amănuntul prin standuri, chioșcuri și piețe. Anul trecut a preluat magazinele Bonsai

Meli Melo se orientează și spre comerțul cu amănuntul prin standuri, chioșcuri și piețe. Anul trecut a preluat magazinele Bonsai
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 15 mar 2017

Retailerul de accesorii de fashion si bijuterii Meli Melo și-a completat obiectul de activitate cu rubrica "comerțul cu amănuntul prin standuri, chioșcuri și piețe a altor produse", intrând la finele anului trecut și pe piața de decorațiuni interioare, prin preluarea magazinelor Bonsai sub brandul Meli Melo Deco.

Meli Melo – Paris, înființată de antreprenorii francezi Hubert Larmaraud și Stephane Dumas, a deschis primul magazin destinat bijuteriilor și accesoriilor pentru femei, în anul 1998 în București. Retailerul este controlat printr-o entitate înregistrată în Cipru - Frumentum Limited.

Urmărește-ne și pe Google News

În prezent, Meli Melo deține un total de 40 de magazine, dintre care 1 magazin în Chișinau, două magazine în Sofia și restul în România.

Lanțul de magazine comercializează cercei, coliere, brățări, eșarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genți, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de păr, dar și încălțăminte și piese vestimentare.

Brandul Bonsai esea prezent cu magazine în Bucuresti în Park Lake, Cora Pantelimon, Auchan Titan si Centrul Comercial Orhideea, care au intrat însă într-un proces de rebranding până la finalul anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
meli melo
bonsai
retail
magazine