Platforma Comarket, marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, a devenit operațională și a atras până acum o finanțare de 80.000 de euro în prima fază a listării pe Seedblink, după o investiție inițială a fondatorilor de 100.000 de euro.
Fondatorii estimează că evaluarea companiei va atinge valoarea de 2,5 milioane de euro după primul an de funcționare și 5 milioane după doi ani de la momentul lansării. În prezent, evaluarea Comarket a ajuns la 1 milion de euro după ce platforma a devenit operațională.
"Feedback-ul pozitiv primit până acum de la jucătorii din industrie ne dă încredere că planurile de dezvoltare vor fi atinse în primii doi ani de activitate”, a declarat Eugen Zbîrcea , COO și co-fondator al Comarket.
Comarket are în prezent 500 de produse listate în platformă. De asemenea, circa 100 de restaurante, cafenele și hoteluri s-au înscris în platformă și vor avea acces să achiziționeze produsele listate începând cu ianuarie 2021.
În următorul an, obiectivul Comarket este sa strângă în platformă peste 2.000 de profesioniști, să ajungă la peste 20.000 de produse listate și să genereze comenzi în valoare de peste 1,5 milioane euro.
Din echipa executivă a Comarket fac parte cei trei co-fondatori ai companiei, Florin Maxim, antreprenor cu experiență de 20 de ani în industria ospitalității, Eugen Zbîrcea, executiv cu 25 de ani activi în retail la nivel C-level, și Daniel Nanboe, antreprenor IT cu peste 20 de ani de experiență în proiecte B2B.