WPP, cea mai mare companie de publicitate din lume, pregătește o fuziune între Young & Rubicam și divizia de publicitate digitală VML, pentru a ține pasul cu digitalizarea sectorului de profil, potrivit Wall Street Journal (WSJ), transmite Reuters.
Noua companie ar urma să fie condusă de directorul general al VML, Jon Cook, potrivit unor surse citate de WSJ, scrie News.ro.
Una dintre surse a spus că există discuții referitoare la o colaborare între compania de marketing direct Wunderman cu firmele creative ale grupului, pentru a le pune la dispoziție date referitoare la consumatori care să le ajute să creeze reclame mai relevante.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE - DOCUMENT OFICIAL Actul care reglementează lobby-ul în RomâniaGrupul, care este lider de piață, a fost afectat puternic în ultimul an de tendința tot mai mare a clienților de a recurge la platforme precum Google și Facebook, pentru a ajunge la consumatori.
WPP își revine după plecarea fondatorului și directorului general Martin Sorrell, care s-a retras de la conducerea companiei în luna aprilie, după plângeri legate de comportamentul său, pe care le-a respins ca neadevărate.
Reprezentanții WPP nu au fost disponibili pentru comentarii.