Retailerul de mobilă Lem’s vrea să crescă cu 9-10% în acest an, la fel ca în 2015

Retailerul de mobilă Lem’s vrea să crescă cu 9-10% în acest an, la fel ca în 2015
scris 23 feb 2016

Retailerul de mobilă Lem’s Retailerul de mobilă Lem’s vrea să-și mențină în acest an creșterea afacerilor între 9-10%, nivel înregistrat în 2015, când a ajuns la un rulaj de 279 milioane lei (62 milioane euro), a anunțat compania.

Lem’s este rețeaua de magazine a producătorului de mobilă Lemet din Câmpina, controlat de familia Rizea, și numără 74 de unități la nivel național.

Urmărește-ne și pe Google News

“În 2016 continuăm strategia de până acum (…): creștere sănătoasă, sustenabilă. Ne străduim să facem lucrurile cât mai bine și investim atât în brand, cât și în tehnologia din fabrici”, a declarat Alexandru Rizea, directorul general al Lem’s.

Anul trecut, afacerile companiei au urcat cu 9,4%, motoarele creșterii fiind consolidarea gamei de canapele, datorită investițiilor pe zona de tapițerie, lansarea unei noi game de mobilă pentru living și deschiderea a șase magazine Lemet.

Reprezentații Lem’s spun că extinderea rețelei de magazine va continua și în acest an.

Fabrica Lemet din Brebu (județul Prahova) a fost înființată în 1991, halele de producție și depozitare ocupând o suprafață de peste 36.000 metri pătrați.

Pe platforma Lemet de la Brebu și în rețeaua de magazine lucrează peste 1.350 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
lem’s
magazine
extindere
investiții
estimări