Dezvoltarea continuă a sectorului audiovizual din România a fost principala temă a unei discuții avute de președintele interimar al Senatului, Mircea Abrudean, și reprezentanții Netflix.
Compania a fost reprezentată de Tomasz Dabrowski, director politici publice pentru Europa Centrală și de Est, și Alexandra Preda, coordonator politici publice pentru Europa Centrală și de Est.

'Discuția s-a concentrat pe parteneriatele în curs de desfășurare ale Netflix cu distribuitorii și producătorii români pentru achiziția de conținut a unei selecții diversificate de filme românești, precum și pe diferite modalități de a ajuta industria să depășească barierele din calea creșterii viitoare.
În cadrul întâlnirii, ambele părți au discutat despre modele de bune practici prin care industria audiovizuală poate contribui din ce în ce mai mult la creșterea economică, precum și despre atractivitatea unei cariere în domeniul audiovizual pentru tinerele generații și viitorii cineaști români', se arată într-un comunicat al Senatului.

Netflix va cheltui în 2025 mai mult decât în anii anteriori pentru a produce filme și seriale originale, anunță compania americană.
Conform directorului financiar Spencer Neumann, Netflix va cheltui anul acesta în jur de 18 miliarde de dolari, iar suma ar putea chiar să crească.
„Cred că abia începem”, spunem Neuman referindu-se la nivelul cheltuielilor pe care platforma americană de streaming la realizează pentru a-și produce propriul conținut.

Investiția este în creștere de la cele 16,2 miliarde de dolari care au fost investite, de asemenea, în conținutul original produs de Netflix anul trecut.
Cel puțin o parte din bani vor merge către conținutul live, pe care platforma pare să se concentreze din ce în ce mai mult în ultima vreme.
Netflix a scumpit de mai multe ori abonamentele în ultimii ani, dar asta nu a împiedicat-o să-și crească în continuare numărul de abonați, care a depășit 300 de milioane.