Scandal la Disneyland - Un angajat a fost prins că a schimbat meniuri

Life   
Scandal la Disneyland - Un angajat a fost prins că a schimbat meniuri

Un scandal a izbucnit la Disneyland, în SUA.

Un fost angajat al Walt Disney World a fost prins că a falsificat meniuri folosite de restaurantele complexului și le-a modificat, schimbând prețuri, adăugând obscenități și alterând informațiile despre alergeni.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ Neversea pus pe pauză în acest an. Mesaj către cei care au cumpărat deja bilete CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Neversea pus pe pauză în acest an. Mesaj către cei care au cumpărat deja bilete

A fost condamnat la trei ani de închisoare de către un judecător federal din Florida, săptămâna aceasta, potrivit The New York Times.

A fost obligat să plătească despăgubiri de aproximativ 620.000 de dolari către Disney și 70.000 de dolari către compania de software (nerelevată public) care furnizează programul de creare a meniurilor pentru Disney, arată G4Media.

FOTO Oamenii de știință susțin că au descoperit „o nouă culoare” CITEȘTE ȘI FOTO Oamenii de știință susțin că au descoperit „o nouă culoare”

Deși documentele instanței nu menționează explicit Walt Disney World, meniurile introduse ca probe în proces provin din restaurantele complexului din Orlando.

Reprezentanții Disney World nu au răspuns solicitărilor de comentarii.

Abs are made in the kitchen: Cum îți transformi alimentația în cel mai puternic aliat la sală CITEȘTE ȘI Abs are made in the kitchen: Cum îți transformi alimentația în cel mai puternic aliat la sală

Conform documentelor, în iunie 2024, angajatul revenise din concediul de paternitate. Câteva zile mai târziu, a avut o ceartă cu un supervizor privind crearea meniurilor și a fost anunțat că va fi suspendat.

În loc de suspendare, a fost concediat pentru motive nespecificate.

O investigație a Biroului Federal de Investigații (FBI) a relevat ulterior că, începând din acea perioadă și pe parcursul a aproximativ trei luni, au avut loc multiple atacuri informatice asupra serverelor care găzduiau programul de creare a meniurilor.

Marca starului Cristiano Ronaldo a atins valoarea record de 850 de milioane de euro CITEȘTE ȘI Marca starului Cristiano Ronaldo a atins valoarea record de 850 de milioane de euro

Modificările aduse au inclus scăderi sau creșteri ale prețurilor cu câțiva dolari, inserarea de obscenități și alterarea informațiilor despre alergeni.

De exemplu, la o băutură numită „Giddy-Up” — un amestec de vodcă, limonadă și ceai rece — a redus prețul cu 2 dolari. De asemenea, a diminuat cantitatea unui mușchi de vită de la 10 uncii la 8 uncii. În altă situație, a înlocuit „crustacee” („shellfish”) cu „hellfish” („pești ai iadului”).

Pe câteva meniuri, fie prețurile, fie descrierile produselor au dispărut complet.

viewscnt
Afla mai multe despre
disneyland
artificii