Antreprenorii interesați să își vândă produsele și serviciile pe piețele externe vor putea primi de la stat, pe parcursul unui an, până la 50.000 de lei, sumă nerambursabilă, pentru a participa la târguri și expoziții internaționale cu stand propriu, la misiuni economice organizate în străinătate și la cursuri de pregătire, în țară și/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi piețe, dar și pentru a-și crea o identitate vizuală (marcă, siglă, slogan), un site pe internet sau aplicație pentru mobil, în limba română și cel puțin într-o limbă de circulație internațională.
Facilitatea a fost avizată astăzi de Guvern, prin ordonanță de urgență.
Executivul estimează că, anual, vor fi până la 500 de beneficiari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Internaționalizarea reprezintă o gură de oxigen pentru multe firme românești mici și mijlocii. Un procent de 4,67 din IMM-urile românești au activități de export, România situându-se la mai puțin de jumătate din media europeană. Consider că este momentul ca România să facă față competiției globale și cred că acest program oferă sprijin real în domeniu”, a spus ministrul pentru Mediul de Afaceri, Florin Jianu.