Netflix a depășit așteptările atât în ceea ce privește veniturile, cât și numărul abonaților noi și pregătește lansarea unei noi opțiuni pentru redarea conținutului disponibil.
Veniturile Netflix au crescut în ultimul trimestru al anului trecut cu 21,5%, ajungând la 6,64 miliarde dolari, peste estimarea inițială de 6,63 miliarde de dolari.

În aceeași perioadă, numărul abonaților la nivel global a ajuns la 203,7 milioane, în creștere cu 8,5 milioane față de trimestrul anterior. Netflix estimase că va crește cu 6,5 milioane de utilizatori.
Acțiunile companiei au crescut cu peste 12 procente în orele care au urmat anunțului.

Netflix spune că nu mai are nevoie să împrumute bani pentru operațiunile de zi cu și caută variante prin care să returneze bani investitorilor. În același timp, Netflix vrea să crească ritmul în care-și plătește datoriile.
Compania americană a împrumutat 15 miliarde de dolari începând cu 2011 și are acum 8,2 miliarde cash.

Totodată, Netflix a anunțat că va lansa, undeva în prima jumătate a acestui an, o funcție prin care utilizatorul încredințează aplicației decizia alegerii conținutului. Algoritmul va alege un film ori serial pe care-l consideră potrivit pentru utilizator în urma apăsării unui buton.
Aceasta facilitate, care se află în teste de mai multe luni, încearcă să rezolve problema presiunii alegerii unui titlu. Există situații în care, după ce navighează prin mai multe categorii de conținut, utilizatorul renunță să se mai uite la ceva, temându-se că nu va fi mulțumit de calitatea titlului ales.