Corporația de marketing și relații publice din Maldive (MMPRC/ Visit Maldives) a anunțat că Maldive își stabilește un obiectiv ambițios de 5 miliarde de dolari în venituri din turism pentru 2025, bazându-se pe impulsul incredibil din 2024, un an record pentru industria turistică din Maldive. Anunțul a fost făcut de Abdulla Ghiyas, președintele MMPRC, și de CEO Ibrahim Shiuree, arată un comunicat.
Destinația a primit 2 milioane de turiști și a stabilit noi repere cu sosiri zilnice și lunare record în februarie. Potrivit MMPRC, campaniile de marketing au jucat un rol cheie în acest reazultat. Acestea au inclus 23 de târguri și roadshow-uri, 15 campanii de impact în rețelele sociale și 23 de evenimente virtuale captivante, în special seria de seminarii web „Discover Maldives”, care prezintă experiențele unice din Maldive pe numeroase piețe cheie.
Conform datelor oficiale, cei mai mulți turiști care au vizitat Maldivele în 2024 au provenit din China, urmată de Rusia, Marea Britanie, Germania, Italia, India, SUA, Franța, Spania și Elveția.
Țara a participat la târgul de turism ITB Berlin 2024, cât și la ATM Dubai 2024 și a servit pentru prima dată ca sponsor al țării gazdă la ITB China din Shanghai, extinzându-și și mai mult raza pe aceste piețe cruciale. De asemenea, a lansat „The World's Biggest Giveaway 2025” la WTM Londra, una dintre cele mai așteptate campanii la nivel global, începând cu începutul anului 2025. Conectivitatea sporită cu Maldive a fost, de asemenea, un factor care a contribuit la succesul sectorului turistic, noile rute aeriene și zboruri mai frecvente făcând destinația și mai accesibilă, scrie News.ro.
Insulele Maldive au înregistrat o creștere remarcabilă de 15% a încasărilor din turism în 2024 comparativ cu anul anterior, potrivit Autorității Monetare din Maldive (MMA), în timp ce Autoritatea Fiscală Internă din Maldive (MIRA) a înregistrat o creștere cu 8% a veniturilor fiscale guvernamentale legate de turism în aceeași perioadă.
Anul 2024 marchează totodată 11 ani de când Maldivele au atins pentru prima dată piatra de hotar semnificativă de 1 milion de sosiri anuale de turiști.
CITEȘTE ȘI VIDEO Un cutremur cu magnitudinea 7,1 lovește un oraș din Tibet. Zeci de morți și rănițiMMPRC a dezvăluit, de asemenea, perspectivele pentru anul 2025. ”Visit Maldives” adoptă o nouă abordare strategică, mutându-și atenția de la expozițiile comerciale tradiționale la tactici de marketing mai bazate pe conversii. Această nouă strategie va pune accent pe crearea și distribuirea de conținut convingător, cu un accent puternic pe campaniile digitale bazate pe video. Visit Maldives își va consolida, de asemenea, colaborările internaționale cu companiile aeriene, operatorii de turism și mărcile de retail pentru a maximiza acoperirea și impactul.
Pentru a-și spori și mai mult prezența globală, Visit Maldives a anunțat „Visit Maldives Week” care va fi lansată pe piețele cheie. Aceste evenimente vor include o gamă largă de activități, inclusiv evenimente media, întâlniri cu mass-media, seminarii, seri de networking, camionete pentru servirea mâncării și inițiative inovatoare de marketing în aer liber. Campaniile focalizate vor viza piețele majore precum Germania, Dubai, India și Rusia.
Visit Maldives intenționează să-și aprofundeze colaborările cu Meta și alte platforme digitale importante.
Visit Maldives va angaja, de asemenea, specialiști internaționali în branding pentru a-și perfecționa poziționarea generală și pentru a găzdui evenimente majore pentru a promova turismul de film, colaborările cu influenceri. Clubul Visit Maldives va lansa „Burunu Boma”, cea mai mare competiție de pescuit durabil din lume, anunțată că va avea loc la sfârșitul lunii aprilie 2025 și mai 2025, atrăgând un public global.