Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii

Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii
scris astăzi, 16:22

Salt Bank, prima bancă 100% digitală din România, a devenit Banca Oficială a SuperLigii. Parteneriatul strategic dintre Salt Bank, SuperLiga, Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) și eAD începe oficial astăzi, 23 ianuarie 2025.

„Astăzi, Salt Bank face un alt salt important, și devine Banca Oficială a SuperLigii, susținând nu doar fotbalul, ci și un stil de viață activ și sănătos!”, a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Urmărește-ne și pe Google News

Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii

La evenimentul de prezentare a parteneriatului au participat Gabriela Nistor - CEO Salt Bank, Viorel Ruse – Director Marketing și Comunicare Salt Bank, Justin Ștefan – Secretar General al Ligii Profesioniste de Fotbal, și Orlando Nicoară – CEO eAD, deținătorul drepturilor comerciale și TV pentru SuperLiga României.

Parteneriatul marchează intrarea Salt Bank în lumea fotbalului românesc și primul parteneriat al SuperLigii cu o entitate bancară, conform declarațiilor făcute de Justin Ștefan, Secretarul General al Ligii Profesioniste de Fotbal.

„Salt Bank este prima bancă ce devine partener al SuperLigii. Suntem încântați de semnarea acestui parteneriat  și salutăm implicarea Salt Bank în fotbalul din România. Suntem convinși că, alături de noii noștri parteneri, vom ridica nivelul produsului și al vizibilității în rândul suporterilor.” , a declarat Justin Ștefan.

Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii

Pentru eAD, parteneriatul cu Salt Bank este o primă inițiativă a strategiei lor de a atrage branduri puternice, pe diverse verticale, care să îi sprijine în creșterea SuperLigii, cea mai importantă competiție fotbalistică din România.

„Împreună cu LPF vom face toate eforturile pentru ca saltul în fotbal, făcut astăzi de Salt Bank, să aibă un impact cât mai mare din punct de vedere al vizibilității, dar și al numărului de noi utilizatori” a declarat Orlando Nicoară, CEO eAD.

Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii

Compania, care s-a lansat pe piață în luna aprilie a anului trecut, se mândrește cu creșterea rapidă, având deja peste 450.000 de clienți în doar 9 luni. Inovația este parte integrantă a brandului, exemplificată prin lansarea cardului roz, o inițiativă menită să promoveze diversitatea și acceptarea, care a fost bine primită atât de femei, cât și de bărbați – spre surpinderea companiei. Acest lucru, după spusele Gabrielei Nistor, reflectă o schimbare în percepția românilor. Acest fenomen, în sens invers, poate fi observat și în lumea fotbalului. Tot mai multe femei au început să urmărească acest sport, să meargă pe stadion pentru a-și susține echipele preferate, și să triască intens fiecare pasă.

„Valorile fotbalului – echipă, energie, perseverență, flexibilitate – sunt și valorile noastre. Parteneriatul cu SuperLiga este o dovadă a angajamentului nostru de a promova mișcarea și un stil de viață sănătos. Astfel, parteneriatul reprezintă o oportunitate extraordinară de a conecta brandul nostru cu pasiunea și emoțiile suporterilor români”, a adăugat Gabriela Nistor.

Salt Bank va desfășura activități pe principalele stadioane din România, în timpul meciurilor, pentru a intra în legătură directă cu suporterii. Ca parte a acestui parteneriat, Salt Bank va lansa campanii interactive și va organiza activități care să îi implice activ pe suporteri și să îi mențină mai conectați, dar și multe alte surprize pe care  le vor comunica prin intermediul canalelor lor de social media. Scopul acestor acțiuni este de a crea o conexiune directă cu suporterii,  iubitorii de fotbal, și de sport, în general.

 „Fotbalul nu este doar un sport, ci o parte integrantă a vieții românilor! Hai să ne bucurăm împreună de această călătorie! Data viitoare când vă uitați la un meci, să știți că Salt Bank este alături de voi, în tribune, pe teren sau pe ecrane.”, a declarat Gabriela Nistor.

Fotbalul este sportul cel mai iubit de români, formând una dintre cele mai mari comunități de suporteri ale țării.  În 2024, 6,3 milioane de români au urmărit campionatul intern de fotbal, și cel puțin 1 milion de persoane au urmărit fiecare meci din SuperLigă.

„Salt Bank devine banca oficială a Superligii, cea mai importantă competiție fotbalistică din România. Este un prim pas și un salt pe care, cea mai tânără bancă din România și singura bancă digitală 100% românească, îl face pentru a susține dezvoltarea fotbalului din România. Fotbalul este cel mai popular sport din România, cu cele mai mari audiențe, atât TV cât și pe stadioane, iar Salt Bank dorește să contribuie la creșterea fenomenului și a produsului Superliga”, a declarat Viorel Ruse, Director de Marketing și Comunicare, Salt Bank.

Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii
viewscnt
Afla mai multe despre
salt bank
lpf