Waikiki își anunță planul de 15 ani după intrarea în România, prima investiție în străinătate: Vom fi unul dintre cele mai de succes trei branduri de retail din Europa

Waikiki își anunță planul de 15 ani după intrarea în România, prima investiție în străinătate: Vom fi unul dintre cele mai de succes trei branduri de retail din Europa
scris ieri, 09:00

Retailerul turc de îmbrăcăminte LC Waikiki și-a depășit planul în România, țară în care a avut prima ieșire în străinătate în urmă cu exact 15 ani, deschizând 45 de magazine pe piața locală și țintind acum să devină unul dintre cele mai de succes 3 branduri de retail de îmbrăcăminte din Europa - de la locul 5 în prezent - cu o întârziere însă din cauza pandemiei COVID și a războiului din Ucraina, relevă datele analizate de Profit.ro.

 

Urmărește-ne și pe Google News

Retailerul a intrat în România în 2009, fiind atunci primul magazin deschis în străinătate.

CONFIRMARE Gigantul M Core, deținut de un magnat britanic cu legături strânse cu Familia Regală, cumpără toate strip mall-urile MAS de pe piața românească CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Gigantul M Core, deținut de un magnat britanic cu legături strânse cu Familia Regală, cumpără toate strip mall-urile MAS de pe piața românească

Planul, fixat în 2018, a fost să crească pe piața locală de la 22 la 40 de magazine până în 2023.

La acest moment a ajuns la o rețea de 45 unități.

La nivel global are astăzi 1.300 de magazine și 55.000 de angajați în 61 de țări de pe cinci continente.

EXCLUSIV CONFIRMARE Unul dintre cele mai exclusiviste branduri de modă din lume vine în România. Primul magazin, la One Athénée - FOTO CITEȘTE ȘI EXCLUSIV CONFIRMARE Unul dintre cele mai exclusiviste branduri de modă din lume vine în România. Primul magazin, la One Athénée - FOTO

Afacerile au crescut cu 55% în 2024, la echivalentul a 5,6 miliarde euro, cu 17 milioane de clienți pe săptămână și 600 de milioane de produse. Pentru 2025, ținta este o cifră de afaceri de 7,9 miliarde euro. O sumă de 136 milioane euro va fi investită în logistică și digitalizare.

Pe piața locală, Waikiki a avut anul trecut afaceri de 580 milioane lei (de la 575 milioane lei în 2022) și o pierdere de 11,6 milioane lei (de la un minus de 10 milioane lei în anul precedent), cu 702 angajați (în creștere de la 638).

"În urmă cu 20 de ani am spus că vom fi una dintre cele mai de succes trei branduri din Europa. Am conceput întreaga noastră strategie în conformitate cu acest obiectiv. A fost viziunea noastră pentru 2023, dar au existat factori precum pandemiile, războiul.

Angajații unei mari companii - răsplătiți de Crăciun cu dividende de 1 milion euro plus vacanțe de lux în Maldive și zile libere CITEȘTE ȘI Angajații unei mari companii - răsplătiți de Crăciun cu dividende de 1 milion euro plus vacanțe de lux în Maldive și zile libere

Am revizuit acest obiectiv până în 2026. Până în 2026, putem intra și în alte 20 de țări”, spune Vahap Küçük, președintele Consiliului de Administrație LC Waikiki.

Lansat în Franța în 1985, brandul LCWaikiki a fost cumpărat în 1997 și și-a continuat dezvoltarea ca brand turcesc sub umbrela companiei LC Waikiki Mağazacılık.

viewscnt
Afla mai multe despre
colosseum retail park
lc waikiki