Vânzări peste așteptări pentru Hermès

Retail   
Vânzări peste așteptări pentru Hermès

Casa de modă haute couture Hermès a raportat o creștere mai mare decât previziunile pentru vânzările din trimestrul al patrulea, semnalând o cerere puternică pentru produsele sale exclusiviste, în pofida dificultăților din sectorul luxului, transmite CNBC.

Producătorul celebrei genți Birkin a înregistrat o creștere anuală de 17,6% a veniturilor la curs valutar constant, ajungând la 3,96 miliarde de euro (4,15 miliarde de dolari), în ultimele trei luni ale anului 2023. Acest rezultat a depășit estimarea analiștilor LSEG, care prognozaseră 3,69 miliarde de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Anchetă împotriva Amazon în Italia. De la ce a pornit CITEȘTE ȘI Anchetă împotriva Amazon în Italia. De la ce a pornit

Pe întregul an 2023, vânzările Hermès au crescut cu 14,7% față de anul anterior, ajungând la 15,2 miliarde de euro, peste așteptările de 14,94 miliarde de euro, scrie News.ro.

Acțiunile companiei au crescut cu 4% în timpul zilei, dar au redus câștigurile, închizând cu un avans de 0,8%.

Hermès, excepția din industria luxului

Hermès a reușit să evite recesiunea din sectorul luxului în ultimii ani, menținând un aer de exclusivitate și atracție, în timp ce alte branduri s-au confruntat cu provocări legate de costuri ridicate și lipsa de inovație.

Președintele executiv Axel Dumas a subliniat fidelitatea clienților ca factor esențial în menținerea creșterii vânzărilor, în ciuda unui mediu macroeconomic volatil.

”În 2024, într-un context economic și geopolitic mai incert, performanța solidă a rezultatelor atestă forța modelului Hermès și agilitatea echipelor casei, cărora le mulțumesc călduros”, a declarat Dumas în comunicatul oficial.

Listarea Shein pe bursa din Marea Britanie, probabil amânată din cauza lui Trump CITEȘTE ȘI Listarea Shein pe bursa din Marea Britanie, probabil amânată din cauza lui Trump

Perspective pentru 2025

Casa de modă franceză a previzionat o creștere continuă a veniturilor în 2025, fără a oferi o cifră exactă. Dumas a declarat, totuși, că este ”prea devreme” pentru a vedea un punct de inflexiune în industria luxului, conform Reuters.

Creșterea vânzărilor a fost generalizată în toate regiunile, cu un avans de 9% în zona Asia-Pacific (excluzând Japonia), în ciuda unei încetiniri mai largi a pieței de lux din China.

Divizia de marochinărie și șelărie, care generează aproape jumătate din veniturile grupului, a fost segmentul cu cea mai rapidă creștere în trimestrul al patrulea, avansând cu 21,7%.

viewscnt
Afla mai multe despre
hermès
genti