Fourlis Group, care operează magazinele Intersport, anunță un incident împotriva sistemelor digitale și electronice, după ce, în data de 27 noiembrie, a fost detectată o problemă tehnică în sistemele digitale și electronice ale grupului, care s-a dovedit ulterior a fi cauzată de ”o acțiune externă rău intenționată”.
Această problemă a afectat funcționarea companiilor în toate cele patru țări în care grupul operează: Grecia, Cipru, Bulgaria și România. Compania precizează, printr-un comunicat, că lucrează pentru a controla și soluționa acest incident și că, până în prezent, nicio scurgere de date cu caracter personal nu a rezultat în urma acestui act rău intenționat, arată news.ro.
”Fourlis Group, demostrând responsabilitate față de angajații, partenerii, clienții și acționarii săi, informeză despre un incident care a afectat sistemele sale informatice. În data de 27.11.2024 a fost detectată o problemă tehnică în sistemele digitale și electronice ale Grupului, care s-a dovedit ulterior a fi cauzată de o acțiune externă rău intenționată. Această problemă a afectat funcționarea companiilor în toate cele 4 țări în care Grupul operează: Grecia, Cipru, Bulgaria și România. Cu toate acestea, furnizorii sau partenerii din Grecia și din alte țări nu au fost afectați”, anunță grupul.
Echipele specializate ale grupului, în cooperare cu parteneri externi, lucrează pentru a controla și soluționa acest incident.
”Menționăm că toate procedurile prevăzute de Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR) și instrucțiunile Autorităților de Protecție a Datelor au fost respectate”, mai arată grupul.
De asemenea, până în prezent, nicio scurgere de date cu caracter personal nu a rezultat în urma acestui act rău intenționat.
”Magazinele Intersport, operate de Grupul Fourlis în România, rămân deschise și deservesc consumatorii în cel mai bun mod posibil”, spun reprezentanții grupului.
Intersport România este membru al grupului Fourlis cu peste 100 magazine în Grecia, Cipru, Bulgaria și România. La nivel mondial, Intersport International deține o poziție de lider pe piața articolelor sportive, cu prezență în 45 de țări și o rețea de 5.400 de magazine.
CITEȘTE ȘI Consiliul Concurenței a autorizat cu condiții tranzacția prin care Mega Image preia Profi”Conducerea își reafirmă angajamentul față de angajații, partenerii, clienții și acționarii grupului, asigurându-i că depune toate eforturile necesare pentru un răspuns rapid la acest incident”, adaugă ei.