Alibaba investește 68 de milioane de euro în platforma coreeană de modă Ably pentru expansiune globală

Alibaba investește 68 de milioane de euro în platforma coreeană de modă Ably pentru expansiune globală
scris ieri, 20:23

Alibaba Group, compania-mamă a Alibaba, AliExpress, Tmall și Taobao, printre altele, investește 68 de milioane de euro (100 de miliarde de woni) în platforma sud-coreeană de modă online Ably. Investiția are ca scop extinderea globală a platformei, cu un accent pe piețele din Statele Unite, Europa și Asia. Informația a fost relatată de presa coreeană, inclusiv de publicațiile JoongAng Daily și Tech in Asia. Aceasta reprezintă prima investiție externă în Ably și, totodată, primul moment în care Alibaba achiziționează o cotă într-o platformă de comerț electronic din Coreea de Sud, relatează Fashion United.

Fondată în 2018, Ably se concentrează în principal pe moda feminină. Conform tracker-ului de piață WiseApp, platforma are 8,78 milioane de utilizatori activi lunar (în octombrie 2023). La începutul anului 2024, compania a înregistrat o cifră de afaceri anuală de 1 trilion de woni. Pe lângă Ably, compania mamă mai deține și alte platforme de modă, precum 4910 pentru moda masculină și Amood pentru moda feminină, care activează în Coreea de Sud și Japonia. Alibaba consideră investiția în Ably un pas strategic pentru o dezvoltare suplimentară în Europa, Statele Unite și alte piețe din Asia, arată G4Media.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
LISTA 14 obiective culturale și istorice vor fi realizate sau restaurate cu 280 milioane euro CITEȘTE ȘI LISTA 14 obiective culturale și istorice vor fi realizate sau restaurate cu 280 milioane euro

Această investiție în Ably, în care compania chineză a achiziționat o cotă de 5%, face parte din strategia mai largă a Alibaba Group de a se extinde la nivel internațional. În plus, Alibaba concurează de mai mulți ani cu rivali precum Pinduoduo (compania-mamă a Temu) și ByteDance (compania-mamă a TikTok), sub numele de Alibaba E-Commerce Business Group, platforma integrată care include Taobao, Tmall, AliExpress, platforma de produse second-hand Idle Fish și noua platformă de comerț electronic pentru branduri de lux Lazada.

„Alibaba dispune de o rețea solidă pe care [Ably] o poate valorifica pentru a se extinde în Europa și alte țări din Asia”, a declarat compania într-un comunicat pentru JoongAng Daily. Deocamdată, nu este clar ce va însemna exact această investiție pentru Ably. Infrastructura și rețeaua globală a Alibaba ar permite platformei coreene să aducă moda coreeană în Europa.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
ably