Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, anticipează vânzări de 157 milioane de lei pe perioada evenimentului shopping Black Friday, în creștere cu 15% față de ediția precedentă, transmite Cristina Pîrjol, CEO-ul retailerului.
"Black Friday la Fashion Days va începe în data de 4 noiembrie, dimineața. Numărul de comenzi va crește cu 12%, la 319.000, iar numărul produselor comandate va spori cu 17%, la 700.000", spune Pîrjol.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe perioada evenimentului, care se va încheia pe 10 noiembrie, Fashion Days va aplica discounturi de până la 80% pentru mai mult de 100.000 de produse.
"Stocul de produse depășește două milioane, iar valoarea discounturilor însumează mai mult de 250 milioane de lei. Anticipăm că valoarea medie a coșului de cumpărături va urca de 480 lei la 495 lei", a afirmat reprezentantul retailerului.
Pîrjol a declarat pentru Profit.ro că rezultatele din primele șase luni se încadrează în targetul de vânzări pentru anul fiscal 2024 (aprilie 2024 - martie 2025), respectiv un miliard de lei.
CITEȘTE ȘI FOTO Germanii de la Stada au lansat în România prima fabrică de medicamente dezvoltată de la zero în ultimii 30 de ani
"Vânzările din perioada ianuarie - septembrie 2024 au crescut cu 13,8% față de același interval din 2023", a mai spus CEO-ul retailerului.
Ea adăugat că, până la finele anului, retailerul va introduce o nouă categorie de produse pe site, și anume Luxury Beauty.
CITEȘTE ȘI Caroli Foods Group numește un nou CEO în RomâniaFashion Days este parte a grupului eMAG, controlat de grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.