Grupul Ferrero a achiziționat compania de gustări proteice Power Crunch de la Bio-Nutritional Research Group.
Această mișcare, menită să consolideze prezența Ferrero în categoria gustărilor „mai sănătoase”, reflectă dorința companiei de a-și diversifica ofertele de produse, răspunzând preferințelor în schimbare ale consumatorilor, notează foodbev.com.
Fondată în 1996, Power Crunch s-a remarcat pe piață prin gama sa inovatoare de gustări proteice, incluzând batoane tip napolitană și chipsuri bogate în proteine, lansate în 2024, arată G4Food.
Achiziția se aliniază strategiei Ferrero de a-și extinde prezența în segmentul dedicat sănătății, în urma altor achiziții, cum ar fi mărcile Fulfil și Eat Natural din Europa. Ca parte a tranzacției, Ferrero va integra operațiunile companiei preluate și aproximativ 50 de angajați din Irvine, California, în operațiunile sale din America de Nord.
Această integrare este așteptată să îmbunătățească capacitățile Ferrero pe piața în creștere rapidă a gustărilor proteice, care a cunoscut o cerere sporită din partea consumatorilor pentru opțiuni nutritive și convenabile.
Michael Lindsey, președinte și director de afaceri al Ferrero America de Nord, a declarat: „Măiestria și investițiile bine gândite pe care Ferrero le aplică portofoliului său au condus la succesul nostru în diverse categorii. Așteptăm cu nerăbdare să aplicăm aceeași rețetă în categoria gustărilor mai sănătoase, începând cu produsele distincte create de echipa excepțională Power Crunch.”
Power Crunch vor ajunge la mai mulți consumatori ca niciodată
Kevin Lawrence, fondator și CEO al Power Crunch, a adăugat: „Aderarea Power Crunch la Ferrero este o oportunitate incredibilă. Angajamentul companiei față de calitate și ambițiile în categoria gustărilor mai sănătoase vor ajuta Power Crunch să ajungă la mai mulți consumatori ca niciodată.”
CITEȘTE ȘI FOTO Retragere masivă de produse Coca-Cola în EuropaAceastă achiziție face parte dintr-o tendință mai amplă din industria alimentară și a băuturilor, în care marii jucători vizează tot mai mult segmentul de piață orientat către sănătate.