EXCLUSIV JYSK se pregătește să atingă o bornă importantă în România și continuă expansiunea; lista deschiderilor

EXCLUSIV JYSK se pregătește să atingă o bornă importantă în România și continuă expansiunea; lista deschiderilor
scris astăzi, 07:00

Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK va deschide în februarie și martie patru noi magazine și va ajunge astfel la 150 de unități în România. Compania și-a stabilit ca obiectiv deschiderea a circa 15 magazine pe an, cu planul de a ajunge la o rețea formată din 200 de centre.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

“Pentru 2025 avem mai multe proiecte noi aflate în diferite stadii, iar magazinele pentru care avem deja o dată de deschidere se află în Târgu Frumos, Tecuci, Caracal și Constanța. Acestea se vor deschide în lunile februarie și martie. Odată cu deschiderea noului magazin JYSK din Constanța vom atinge și o bornă importantă, cea de 150 de magazine în România inclusiv magazinul online, moment pe care îl vom marca printr-o campanie specială”, spune pentru Profit.ro Alex Bratu, Country Director JYSK România și Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News

Pentru companie, cele mai importante luni din perspectiva vânzărilor sunt noiembrie și decembrie. În perioada campaniei de Black Friday, care a durat 10 zile, ca și în 2023, JYSK a avut o creștere de 25% a numărului de clienți comparativ cu anul precedent și o creștere similară a vânzărilor.

FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket CITEȘTE ȘI FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket

Categoria de produse cu cea mai mare creștere de Black Friday a fost Homeware, care include și sortimentul de Crăciun, vânzări mai mari înregistrând de asemenea mobilierul de interior și saltelele, pentru ca în decembrie să se remarce două categorii, mobilierul de interior respectiv cearceafurile și lenjeriile de pat.

În cel mai recent an financiar încheiat, 2023 – 2024, retailerul a avut o cifră de afaceri de 1,15 miliarde lei.

Cele mai importante categorii de produse ca pondere din vânzări au fost în 2024 mobilierul de interior, saltelele și mobilierul de grădină, iar categoriile de produse cu cea mai rapidă creștere au fost mobilierul de interior, textilele pentru casă, cearceafurile și lenjeriile de pat și mobilierul de grădină.

Spectral Mobilă continuă extinderea rețelei de magazine CITEȘTE ȘI Spectral Mobilă continuă extinderea rețelei de magazine

Din cauza inflației, cumpărătorii au la dispoziție mai puțini bani și sunt mai atenți cu cheltuielile lor, astfel că JYSK s-a concentrat pe menținerea unor prețuri accesibile și pe extinderea gama de produse Zilnic Preț Mic.

“Ultimii ani au fost marcați de incertitudini și evenimente neprevăzute, însă JYSK a reușit chiar și în contextul pandemic și post-pandemic să își continue planurile de expansiune și să își atingă obiectivele. De aceea, suntem încrezători în modelul nostru de business, care ne ajută să ne adaptăm rapid la schimbări, și credem că JYSK va avea în continuare o evoluție pozitivă în România”, spune Bratu (foto).

În noiembrie 2024, el anunța că JYSK se apropie de finalul programului de modernizare a unităților construite înainte de 2018, una dintre cele mai mari investiții făcute de companie de-a lungul anilor, cu rezultate vizibile în vânzări, și prezenta totodată o listă de provocări cu care compania continuă să se confrunte.

EXCLUSIV JYSK se pregătește să atingă o bornă importantă în România și continuă expansiunea; lista deschiderilor

JYSK, unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, deținut de familia fondatorului, omul de afaceri danez Lars Larsen, a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea.

FOTO Lidl anunță schimbări la produse CITEȘTE ȘI FOTO Lidl anunță schimbări la produse

În anul financiar 2022 – 2023, în care inflația în creștere a ținut ridicate costurile operaționale și a afectat puterea de cumpărare a clienților, JYSK a raportat în România o cifră de afaceri de 1 miliard de lei și un profit EBIT de 144,2 milioane lei, ambii indicatori fiind mai mari cu 19% față de precedentul an fiscal.

La nivel de grup, JYSK are peste 3.400 de magazine, în 48 de țări (cea mai importantă pentru grup fiind Germania) și vânzări, în anul financiar 2023-2024, de 5,6 miliarde euro, în creștere cu 7,6%.

viewscnt
Afla mai multe despre
jysk
magazine