Retailerul german Lidl face furori în Marea Britanie cu o ofertă exclusivă pe TikTok.
Este primul lanț de supermarketuri care folosește platforma de social media drept canal de vânzare, lansând o promoție specială pentru pasionații de sport și fitness, arată RetailDetail.

Astfel, începând de astăzi, consumatorii pot achiziționa un pachet exclusiv „High Protein” pentru doar 5 lire sterline.
Valoarea reală a pachetului este de peste șase ori mai mare, depășind 30 de lire sterline (34,8 euro).

Joanna Gomer, director de marketing al Lidl UK, spune că discounterul își propune să folosească TikTok în primul rând pentru a introduce noi sortimente de produse.
În august 2024, Lidl a lansat „Mystery Box”, permițând clienților să cumpere un pachet surpriză în valoare de peste 100 de lire sterline (116 euro) pentru doar 20 de lire sterline. Succesul său a evidențiat interesul consumatorilor pentru ofertele online prin intermediul rețelelor sociale.

Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.