Computer Generated Solutions (CGS), lider global în servicii de outsourcing, aplicații software și soluții de învățare bazate pe AR/VR, anunță numirea lui Vladimir Sterescu în poziția de Președinte al Diviziei Globale de Outsourcing.
Acesta devine primul român care accede la o poziție de top în structura de conducere globală a CGS. Mai mult de atât, Vladimir Sterescu este singurul antreprenor român care a reușit să-și vândă afacerea către o companie internațională de anvergură și să avanseze în structura sa de conducere globală.
În noul său rol, Vladimir Sterescu va coordona echipele globale ale diviziei, care numără peste 8.000 de angajați din țări precum SUA, Chile, Columbia, România, Israel și India, raportând direct către Phil Friedman, Fondatorul și Președintele CGS.
De la antreprenor român la lider global
În 2003, Vladimir Sterescu a fondat EasyCall, una dintre primele companii de call center din România. Trei ani mai târziu, în 2006, și-a vândut compania către CGS, rămânând însă la conducerea operațiunilor locale și mai apoi ocupând poziția de Vice-Președinte EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).
În ultimii 21 de ani, Vladimir Sterescu a transformat România într-un hub regional de outsourcing. Sub conducerea sa, CGS România a crescut exponențial, deschizând 7 centre operaționale în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați. Aportul său a contribuit la poziționarea CGS ca unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 4.000 de angajați.
CITEȘTE ȘI HARTĂ Alternativa DN1 ar putea fi gata în 3 aniCristian Berdilă va prelua operațiunile din România
Odată cu această mutare strategică, CGS anunță, de asemenea, că noul Vicepreședinte al Operațiunilor pentru România este Cristian Berdilă.
În noua sa funcție, acesta va coordona avansul operațional al companiei și va consolida rolul CGS România ca partener de încredere pentru clienți din sectoare precum IT, telecomunicații, bancar și retail. Berdilă și-a început cariera la CGS în 2005, ca agent de call center, lucrând pentru clienți din SUA, iar ascensiunea sa profesională demonstrează potențialul de creștere al angajaților CGS. De-a lungul carierei sale, Cristian Berdilă a coordonat strategii operaționale pentru șase centre din România, cu peste 4.000 de profesioniști, oferind servicii de outsourcing de clasă mondială axate pe suport clienți, asistență tehnică, relații cu clienții și telemarketing.
Cu sediul central în New York, CGS are birouri în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și Asia.