Cea mai nouă rețea socială dezvoltată de Meta lucrează la o nouă funcție, care le va permite utilizatorilor să creeze liste personalizate, pentru care să aleagă singuri conținutul.
Anunțată de Mark Zuckerberg însuși, această funcționalitate va permite utilizatorilor să-și creeze propriile fluxuri de conținut, bazate pe subiectele preferate.
Acestea pot fi localizate folosind funcția de căutare și pot fi adăugate pe o listă nouă sau una deja existentă, folosind butonul cu trei puncte care este afișat în dreptul fiecărui subiect.
În afară de subiectele propri-zise, pe o astfel de listă pot fi adăugate la fel de ușor și anumite persoane ale căror postări se potrivesc subiectului urmărit.
Listele create vor fi incluse pe bara din partea de sus a ecranului, care mai conține secțiunile principale, For You și Following. Postările din aceste liste vor fi afișate în ordine cronologică inversă.
Viitoarea funcționalitate a fost anunțată în contextul în care platforma se apropie de 300 de milioane de utilizatori, iar Meta se pregătește de introducerea reclamelor.