Piața produselor de realitate virtuală a scăzut anul trecut

IT&C   
Piața produselor de realitate virtuală a scăzut anul trecut

În 2024, livrările produselor de realitate virtuală au scăzut 12% de la an la an, fiind deja al treilea an consecutiv în care aceasta piață scade, conform CounterPoint Research.

Deși este considerată o piață avangardistă, cu produse care înglobează o tehnologie de ultimă oră, piața VR globală, compusă din produse precum căștile de realitate virtuală sau ochelarii de realitate augmentată, a continuat să se contracteze anul trecut, când a scăzut cu 12%.

Urmărește-ne și pe Google News

Această piață suferă de pe urma limitărilor hardware și a conținutului sărac, care duc la o cerere slabă din partea consumatorilor.

Evenimente

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Meta vrea ca utilizatorii să socializeze cu ajutorul AI-ului CITEȘTE ȘI Meta vrea ca utilizatorii să socializeze cu ajutorul AI-ului

Piața este dominată copios de produsele Meta. Compania americană a ajuns să dețină o cotă de 84% din această piață în ultimul trimestru al anului trecut, după lansarea căștilor Quest 3S.

Tot în ultimul trimestru al anului, livrările Vision Pro, casca de VR de 3.500 de dolari lansată de Apple, au scăzut cu 43% față de trimestrul anterior.

Și livrările de ochelari de realitate augmentată au scăzut anul trecut cu 8%, însă analiștii se așteaptă ca această nișă să-și revină anul acesta și să crească că 30% până în 2026.

viewscnt
Afla mai multe despre
realitate virtuală
realitate augmentată
căști
ochelari