Threads, cea mai nouă platformă socială Meta, va afișa reclame mai multor utilizatori, după ceea ce pare a fi un nou pas în direcția implementării reclamelor la nivelul întregii rețele.
Meta anunță extinderea afișării reclamelor în cadrul rețelei sociale Threads, acestea urmând a fi acum afișate utilizatorilor din 30 de țări.
Compania nu menționează care sunt cele 30 de țări vizate. În momentul de față, acestea nu par a fi încă afișate utilizatorilor din România.

Meta a început să implementeze reclame în ianuarie, însă, până acum, acestea erau afișate doar utilizatorilor din Statele Unite și Japonia.
Compania nu oferă detalii nici despre modul în care va realiza implementarea reclamelor în feed-ul principal și celelalte secțiuni ale platformei.
Cel mai probabil va începe cu un număr mic de reclame, după care acestea vor apărea la fiecare două - trei postări, cum este cazul pe Facebook și Instagram.
În ianuarie, când au fost oferite ultima oară informații în acest sens, Threads număra deja peste 320 de milioane de utilizatori, cu un ritm de creștere de peste un milion de utilizatori pe zi.