Eli Lilly reduce prețurile pentru medicamentele pentru slăbit vândute în flacoane, pentru a contracara concurența

Farma   
Eli Lilly reduce prețurile pentru medicamentele pentru slăbit vândute în flacoane, pentru a contracara concurența

Eli Lilly a redus prețurile pentru flacoanele medicamentului său pentru slăbit, Zepbound, vândute online, și a extins gama de doze disponibile, în încercarea de a face față concurenței puternice din partea farmaciilor specializate în prepararea personalizată a medicamentelor pentru pacienți și a rivalului Novo Nordisk, transmite Reuters.

Lansarea acestor flacoane oferă mai multe opțiuni pacienților care aleg să plătească din propriul buzunar prin intermediul site-ului dedicat consumatorilor al companiei Lilly, iar prețul mai mic ar putea atrage mai mulți clienți departe de versiunile compuse ale medicamentului, conform analiștilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Profitul Hidroelectrica a scăzut cu peste o treime anul trecut. Producție, vânzări, încasări și prețuri – toate pe minus CITEȘTE ȘI Profitul Hidroelectrica a scăzut cu peste o treime anul trecut. Producție, vânzări, încasări și prețuri – toate pe minus

Acțiunile producătorului de medicamente din Indiana au crescut cu 2,6%, ajungând la 905,32 dolari după anunțul de marți, în timp ce acțiunile companiilor de telemedicină care oferă versiuni compuse ale medicamentelor pentru slăbit au scăzut la începutul tranzacțiilor.

Lilly a anunțat că pacienții pot achiziționa flacoane cu doze mai mari de 7,5 mg și 10 mg de Zepbound pentru 499 de dolari pe lună, pe site-ul LillyDirect. Acest preț este cu aproape 23% mai mic decât prețul de 650 de dolari pe care Lilly îl percepe pentru stilourile auto-injectoare ale medicamentului pentru pacienții asigurați, dar care nu au acoperire pentru acest medicament, scrie News.ro.

Producătorul american de medicamente a lansat în august anul trecut flacoane cu cele mai mici două doze de Zepbound, care este vândut în mod obișnuit în stilouri auto-injectoare, pentru a crește disponibilitatea. Marți, Lilly a anunțat și o reducere a prețurilor pentru o lună de tratament cu aceste doze, cu aproximativ 50 de dolari fiecare, costurile ajungând acum la 349 și 499 de dolari pe lună prin LillyDirect.

Patrik Jonsson, președintele diviziei de sănătate cardiometabolică a Eli Lilly, a declarat într-un interviu că peste 10% dintre pacienții care încep tratamentul cu Zepbound au optat pentru flacoane, de la lansarea acestora.

Lilly caută modalități de a stimula cererea pentru Zepbound anul acesta, pentru a atenua îngrijorările investitorilor legate de semnele de slăbiciune în vânzări și pentru a concura mai bine cu rivalul danez Novo Nordisk și popularul său medicament Wegovy.

Novo oferă Wegovy pe site-ul său pentru 650 de dolari pe lună pentru pacienții care nu au acoperire de asigurare pentru acest medicament, dar nu vinde produsul în flacoane.

Dezvoltatorul american al mini-reactoarelor nucleare pe care România le vrea la Doicești a amânat fără explicații data publicării rezultatelor financiare pe anul trecut CITEȘTE ȘI Dezvoltatorul american al mini-reactoarelor nucleare pe care România le vrea la Doicești a amânat fără explicații data publicării rezultatelor financiare pe anul trecut

Noua ofertă de 499 de dolari pe lună de la Lilly este încă mai mare decât prețurile medii de 231 până la 330 de dolari percepute de farmaciile de compunere (care prepară medicamente personalizate pacienților) din SUA pentru versiunile lor de Zepbound și Wegovy, deși autoritățile de reglementare din domeniul sănătății au ordonat farmaciilor de compunere să înceteze vânzarea acestor copii în lunile următoare.

Penuria de medicamente pentru slăbit a determinat pacienții să apeleze la versiuni compuse mai ieftine, care pot fi vândute și distribuite în vrac atâta timp cât medicamentul original se află pe lista de penurie a Administrației pentru Alimente și Medicamente din SUA (FDA).

În ultimele trei luni, FDA a eliminat Zepbound și Wegovy de pe lista de medicamente cu ofertă deficitară, declanșând procese din partea farmaciilor de compunere.

”Lilly acționează rapid pentru a menține pacienții existenți și pentru a atrage noi clienți care nu au încercat încă produsele,” a declarat analista Courtney Breen de la Bernstein.

Compania de telemedicină Hims & Hers Health (HIMS.N) a avertizat luni seară că ar putea să nu mai poată vinde medicamente pentru slăbit compuse în aceeași măsură sau deloc.

Acțiunile Hims & Hers au scăzut cu peste 21%, în timp ce acțiunile altor companii de telemedicină, cum ar fi LifeMD, au scăzut cu 11,5%.

Lilly a precizat că pacienții trebuie să reînnoiască prescripțiile pentru flacoanele cu doze mai mari în termen de 45 de zile de la prima achiziție pentru a beneficia de aceleași prețuri, altfel ar putea plăti până la 699 de dolari pentru prescripțiile repetate. Patrik Jonsson a explicat că această cerință asigură respectarea regimului de dozare aprobat de FDA.

viewscnt
Afla mai multe despre
eli lilly
medicamente