Șeful BMW spune că producătorul că va continua să investească în autoturismele hibride și cu motoare cu combustie internă, în paralel cu cele electrice

Auto/Transporturi   
Șeful BMW spune că producătorul că va continua să investească în autoturismele hibride și cu motoare cu combustie internă, în paralel cu cele electrice

Șeful BMW spune că producătorul că va continua să investească în autoturismele hibride și cu motoare cu combustie internă, în paralel cu cele electrice. Atenționează că tranziția către EV se va desfășura cu dificultate în SUA, pe fondul schimbării strategiei guvernului.

“Cred că am fi naivi să credem că trecerea la electrificare este un drum cu sens unic. Va fi ca un rollercoaster”, a declarat pentru Financial Times Jochen Goller, membru al consiliului de administrație al BMW și responsabil de vânzări și de relația cu clienții. Acesta a adăugat că grupul auto rămâne optimist în ceea ce privește vânzările de mașini hibride în SUA, chiar dacă cererea de modele electrice va încetinii în următorii ani, pe fondul schimbărilor de politică din cadrul noii administrații. În acest context, a explicat că BMW va continua să investească și în mașinile cu combustie internă, pe lângă cele hibride și electrice, arată BiziDay.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Un tren care circula pe ruta Brașov – Constanța a lovit un buldo-excavator, la trecerea la nivel cu calea ferată CITEȘTE ȘI VIDEO Un tren care circula pe ruta Brașov – Constanța a lovit un buldo-excavator, la trecerea la nivel cu calea ferată

Producătorul german a fost mult timp precaut cu privire la ritmul de tranziție către autoturisme electrice. Anul trecut, vânzările sale pe piața chineză au scăzut semnifiativ, iar rezultatele financiare au fost afectate și de rechemarea a 1,5 milioane de autoturisme, pentru o posibilă defecțiune a sistemului de frânare, realizat de Continental. În ciuda acestor probleme, arată Financial Times, strategia BMW a dat rezultate bune, într-un moment în care rivalii săi germani Volkswagen și Mercedes-Benz încercau încă să se adapteze la încetinirea cererii pentru vehiculele electrice.

BMW nu a fost singura companie care a adoptat o astfel de strategie, Toyota și Stellantis, s-au concentrat, de asemenea pe dezvoltarea în egală măsură a tuturor celor trei tipuri de motorizări. Totuși, BMW s-a remarcat prin faptul că a dezvoltat vehicule electrice cu același design și aspect ca cele pe benzină și hibride.

Vânzările de automobile complet electrice ale BMW au crescut cu 13,5% anul trecut, până la 426 de mii de unități, reprezentând 17% din totalul vânzărilor. Cu tot cu mașinile hibride, ponderea a fost de 24%. Analiștii spun că BMW este mai pregătită decât rivalii săi pentru a îndeplini obiectivele mai stricte ale UE privind emisiile, fără să fie nevoită să facă reduceri de preț mari. De asemenea, este mai puțin expus la războiul tarifar al lui Trump, deoarece 65% din mașinile sale vândute în SUA sunt construite local.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
hibrid