Frank Marotte va prelua din februarie funcția de Director de Marketing, Vânzări și Operațiuni al mărcii Dacia, în locul lui Xavier Martinet, care a părăsit marca la 1 ianuarie, pentru a conduce divizia din Europa a Hyundai.
Dacia va avea un nou director de marketing și vânzări, Frank Marotte, acesta urmând să fie, teoretic, al doilea om în conducerea mărcii. El se va alătura comitetului de conducere Dacia și îi va raporta lui Denis Le Vot, CEO Dacia.
Frank Marotte și-a început cariera la Peugeot, în 1993, și a ocupat mai multe funcții de conducere în Franța și în alte țări.
În 2008, a fost numit șef al departamentului de planificare a produselor pentru PSA Peugeot Citroën și a coordonat evoluțiile în mai multe segmente de gamă.
În 2013, Frank Marotte s-a alăturat companiei Toyota Motor în calitate de director de planificare a produselor pentru perimetrul Europa, Rusia și Orientul Mijlociu. În cadrul companiei, el a coordonat portofoliul de produse Toyota în Europa și a fost membru al Comitetului Executiv Toyota Motor Europe.
În iulie 2019, Frank Marotte a fost numit Președinte și Director General al Toyota Franța, unde a fost responsabil pentru strategia și dezvoltarea activităților Toyota și Lexus pe piața franceză.
Noul director de marketing, vânzări și operațiuni îl înlocuiește pe Xavier Martinet, cel care a condus din această poziție activitățile mărcii românești în ultimii aproape 5 ani și care a plecat subit la Hyundai Europe, pentru a prelua postul de CEO regional. Anunțul plecăruu lui la Hyundai a fost făcut pe 5 noiembrie 2024, iar data de la care și-a preluat postul este 1 ianuarie 2025. Martinet poate fi considerat, alături de CEO-ul Denis le Vot, unul dintre cei care au condus Dacia în ultimii ani către o poziție mult mai solidă pe piața europeană, cu o politică de produse și de prețuri inteligentă. Spre deosebire de Marotte, Xavier Martinet și-a trăit întreaga carieră în cadrul grupului Renault, cunoscând foarte bine din interior specificul mărcii Dacia, atunci când a preluat postul de director de vânzări și marketing.