Polestar a confirmat că modelul cu numărul 7 va fi produs în Europa, într-o încercare de a oferi mărcii premium o imagine cât mai puternic europeană, după modelul Volvo. Marca a trecut printr-o perioadă dificilă, iar Volvo a fost nevoită să se distanțeze de relația cu Polestar, chiar dacă ambele sunt companii controlate de Geely.
Polestar 7, viitorul model compact al mărcii deținute de Geely, cu o participare a brandului suedez Volvo, va fi produs în Europa, conform declarațiilor reprezentanților companiei, care nu au oferit mai multe detalii. Marca a lansat în ultimul an modelele 3 și 4 și pregătește pentru următoarea perioadă noile modele de la 5 la 7. Opțiunile pentru Polestar 7 sunt puține și cea mai probabilă uzină care va primi comenzile pentru noul model va fi viitoarea fabrică a Volvo din Kosice, unde producția este programată să înceapă în 2026.
Producția în Europa a lui Polestar 7 va fi o premieră pentru marca deținută de Geely, care a început cu primele modele asamblate în China, apoi a lansat producția modelului 3 în SUA și a modelului 4 în Coreea de Sud, în uzina Renault din Busan.
Polestar are un nou CEO începând din toamna lui 2024, după ce Thomas Ingenlath, cel care a condus timp de câțiva ani compania, a demisionat din motive necunoscute. În locul său a fost numit Michael Lohscheller, fost CEO al Opel în perioada imediat achiziției de către PSA, trecut apoi prin fruntea mai multor companii de mici dimensiuni.
CITEȘTE ȘI Denis le Vot, șeful Dacia: Vom lansa an de an mașini electrice, iar prima va fi în 2027. Vom introduce transmisia 4x4 electrificată cu motor hibridViitorul Polestar 7 ar urma să intre pe un segment ceva mai popular decât cele în care s-au lansat modelele anterioare, el urmând să utilizeze platforma lui Volvo EX40. Împreună cu celelalte două modele care vor fi lansate începând din 2025, noile mașini ar trebui să crească veniturile companiei și să genereze în sfârșit profitul așteptat de acționari. Noul CEO, Michael Lohscheller, a declarat că își propune o creștere anuală de 35 de procente până în 2028, bazându-se pe o tendință crescătoare a pieței de mașini electrice.
În urmă cu aproximativ un an, Polestar a intrat într-un vârtej financiar cauzat de scăderea bruscă a vânzărilor de mașini electrice, care a culminat cu riscul scoaterii companiei de pe bursa secundară din SUA.
Polestar este un brand născut din Volvo, anterior fiind doar o divizie de performanță a suedezilor. Primul model lansat, Polestar 1, a fost singurul automobil hibrid al mărcii, celelalte fiind echipate exclusiv cu motoare electrice.