Premierul Marcel Ciolacu a anunțat, la Bruxelles, că cele „360 milioane de euro pentru trenurile cu hidrogen” vor fi transferate pentru a cofinanța autostrăzi, pentru că nu există trenuri cu hidrogen care să fie cumpărate.
Premierul a precizat că România a încasat dela de 9 miliarde euro încasată din PNRR până în prezent de România dar a cheltuit doar 3 miliarde până acum, tot din cauza faprtului că fosta Putere a inclus în PNRR proiecte care nu se aflau la maturitate sau greu de pus în practică, precum trenurile cu hidrogen la care nu există ofertanți.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Așa cum a relatat Profit.ro, Marcel Ciolacu a solicitat în întrevederea cu Ursual von der Leyen ca România să revină în următorii 7 ani la deficitul bugetar de 3%, cu o reducere de doar 0,5% anual în 2025 și 2026.
În luna mai, Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a anulat o licitație estimată la 2,46 miliarde de lei, fără TVA, pentru achiziția a 12 automotoare cu tracțiune electrică care se bazează pe un sistem de pile de combustie cu hidrogen.