Renault 5 în versiunea Urban Range, lansat de compania franceză pe unele piețe din Europa la 24.000 de euro cu tot cu subvenții, a ajuns și în România, dar la un preț mai mic.
Renault a promis că va lansa noi versiuni mai ieftine ale modelului electric R5 așa că, la câteva luni după intrarea mașinii pe piață, a venit rândul versiunii Urban Range să aducă un preț mai mic clienților. După cum anunță compania, nu este cel mai ieftin Renault 5 care este lansat, pentru că anul viitor va veni adevăratul R5 de 25.000 de euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noul Renault 5 Urban Range este caracterizat în primul rând de o baterie mică, de numai 40 kWh, care reușește astfel să scadă considerabil prețul mașinii cu câteva mii de euro. Dacă în Franța această versiune poate fi comandată cu aproximativ 28.000 de euro, în România prețul anunțat de Renault este mult mai bun, iar cu tot cu Rabla poate reprezenta o opțiune serioasă pentru cei care își doresc o mașină electrică cu aspect retro, dar cu echipamente de ultimă generație.
Autonomia lui Renault 5 Urban Range este de 312 km, în regim WLTP, o valoare care, cel mai probabil, la viteze mari și pe timp de iarnă se micșorează simțitor, fiind explicabil de ce Renault descrie această versiune ca fiind „ideală pentru conducerea în oraș și prin împrejurimi”. De asemenea, motorul oferit pe această versiune de baterie are 120 CP, cu 30 CP mai puțin decât pe Confort Range.
Renault 5 Urban Range va fi disponibilă în trei niveluri de echipare: Techno și Iconic Cinq, deja disponibile pe versiunea Comfort Range, plus noua versiune entry-level Evolution, cu prețuri începând de la 26.890 euro, care, prin aplicarea unui tichet Rabla Plus, devine aproximativ 21.900 de euro.
Printre echipamentele standard se numără sistemul OpenR link, cu sistem multimedia Arkamys și ecran de 10,1 inchi, conexiune Bluetooth, 4 difuzoare și display de bord TFT de 7 inchi.
CITEȘTE ȘI Carlos Ghosn, fostul CEO al Renault și Nissan, trimis în judecată în Franța, pentru corupție, împreună cu un fost ministru francezDar cel mai ieftin Renault 5 încă nu a fost lansat. Constructorul francez anunță alte două echipări care vor fi disponibile pe cele două versiuni de baterie. În primul rând este vorba despre Five, care va afișa în sfârșit prețul de 25.000 de euro cu care Renault s-a lăudat încă de la lansare, ceea ce înseamnă că va costa 20.000 de euro cu tot cu Rabla Plus, și Roland-Garros, o serie specială, de top, care va fi, probabil, cea mai scumpă versiune a lui Renault 5.
Renault 5 a fost lansat cu bateria de 52 kWh (Confort Range), care oferă o autonomie de 412 km, cu un preț de intrare în gamă, pe cea mai accesibilă echipare, de 30.750 euro (pe piața din România), la care se aplică, după caz, tichetul Rabla Plus. Cea mai scumpă versiune și echipare Confort Range costă 32.750 euro și se numește Iconic Cinq.
CITEȘTE ȘI ASF confirmă Profit.ro: DallBogg poate vinde RCA în România. Bulgarii vor veni cu prețuri sub medie UPDATE Dallboog vrea 3% din piața RCARenault 5 este un automobil de clasă B, un pic mai scurt decât Dacia Sandero, având o lungime de 3,92 metri, cu 1,77 metri lățime și 1,49 metri înălțime. Ampatamentul său are 2,54 metri, iar capacitatea portbagajului este de 326 litri.