Electrificarea liniei de cale ferată Rădulești-Giurgiu Nord, aprobată pentru 1,6 miliarde lei

 Electrificarea liniei de cale ferată Rădulești-Giurgiu Nord, aprobată pentru 1,6 miliarde lei
scris ieri, 20:27

Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici și alocarea sumei de 1,649 miliarde lei pentru demararea lucrărilor de electrificare a liniei de cale ferată Rădulești-Giurgiu Nord.  

Durata de execuție a lucrărilor este de 30 de luni. 

Urmărește-ne și pe Google News

Sectorul de cale ferată Rădulești-Giurgiu Nord, în lungime de 57 de kilometri, face parte din sectorul românesc de tranzit pentru terenuri de marfă Curtici-Giurgiu, care este electrificat până la stația Rădulești, inclusiv.  

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Sectorul Rădulești-Giurgiu este singura porțiune neelectrificată de pe traseul coridorului European de marfă RFC 7 Praga-Atena (de aproximativ 2.000 km), lucru care generează dificultăți în desfășurarea traficului feroviar.  

EXCLUSIV Prime cât 3 salarii introduse la ANAF pentru \ CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Prime cât 3 salarii introduse la ANAF pentru "performanțe excepționale" din controale și executări. Amânare la reorganizarea Antifraudă

Electrificarea acestui sector este, totodată, varianta optimă pentru minimizarea impactului asupra mediului cauzat de traficul de marfă din zona Parcului Natural Comana, prin preluarea traficului de marfă de pe ruta București Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră. 

Investițiile ce vor fi realizate în cadrul proiectului presupun electrificarea liniei pe întreaga lungime a traseului și îmbunătățirea infrastructurii existente, pentru creșterea vitezei de circulație, la 120 km/h pentru trenurile de călători, respectiv la 60-80 km/h pentru trenurile de marfă. 

Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile prin Fondul pentru Modernizare și de la bugetul de stat. 

viewscnt
Afla mai multe despre
cale ferată
rădulești-giurgiu nord
electrificare
1
6 miliarde