Paul Pop, fost director în cadrul Rompetrol și care deține în prezent compania de distribuție de produse petroliere Rottco, va crea o rețea de distribuție de carburanți pornind de la stațiile deținute de benzinarii independenți.
"Proiectul Rottco Synergy va lega stațiile independente într-o rețea coordonată, conectată și interactivă, cu promovare și comunicare specifică și unitară, beneficiind de pe urma experienței și pregătirii tuturor membrilor ei și a utilizării unei mărci comune la nivel național. Noua rețea de benzinării ale antreprenorilor independenți va vinde carburanți de aceeași calitate cu a marilor rețele de distribuție a produselor petroliere, membrii rețelei având în continuare opțiunea de a-și alege furnizorii produselor, respectând condițiile fiscale și de calitate specifice", a anunțat, marți, compania.
Rottco a fost înființată în 2007, având ca obiect de activitate distribuția en-gros de produse petroliere. Anul trecut, a înregistrat o cifră de afaceri de 453 de milioane de lei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pop a fost director în cadrul Lukoil între 1998 și 2000 și director de vânzări, managing director și președinte al consiliului de administrație al Rompetrol Downstream între 2001 și 2006.
Ulterior, Paul Pop și-a lansat propria afacere în domeniul distribuției de produse petroliere, firma Rottco, fondată în 2007.
Conform news.ro, omul de afaceri a realizat un proiect, numit Synergy, care presupune crearea unei rețele românești de benzinării, cu brand propriu și strategie bine definită pe piață, în care să intre benzinării independente.
Paul Pop vizează atragerea în cadrul proiectului a benzinăriilor numite "white station", categorie în care intră stațiile private neafiliate și fără brand.
CITEȘTE ȘI Mister: Petrolierul plecat din Iran cu destinația Constanța nu a reușit nici după 80 de zile să livreze încărcăturaPotrivit informațiilor News.ro, proprietarul Rottco intenționează să lanseze noua rețea de benzinării cu cel puțin 50 de stații de carburanți afiliate.
Noul proiect vine în contextul în care Consiliul Concurenței consideră că piața distribuției de carburanți din România este prea concentrată și a propus, în luna februarie, mai multe măsuri pentru stimularea concurenței.
Autoritatea anti-monopol a recomandat diversificarea ofertei de carburanți prin intrarea pe piață a altor jucători, precum marile lanțuri de supermarketuri sau hiperrmarketuri, care dețin în alte țări și rețele de benzinării cu prețuri mici.