Facebook analizează oprirea publicității politice după alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri

Facebook analizează oprirea publicității politice după alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri
scris 22 aug 2020

Facebook analizează oprirea publicității politice după alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri, a declarat vineri o sursă care a discutat cu reprezentanții companiei, transmite Reuters, citat de News.ro.

Sursa a spus că Facebook a discutat cu experți despre posibile scenarii legate de alegeri, inclusiv despre posibilitatea ca președintele Donald Trump să utilizeze platforma de socializare pentru a contesta rezultatele alegerilor.

Urmărește-ne și pe Google News

Publicația New York Times a relatat vineri, citând surse, că directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, și unii directori ai companiei discută zilnic despre cum pot fi reduse modalitățile prin care platforma poate fi folosită pentru a contesta rezultatul alegerilor, fiind discutată și opțiunea opririi publicității politice după alegerile din 3 noiembrie.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Anul trecut, rivala mai mică Twitter a interzis publicitatea politică, dar Facebook a afirmat că nu dorește să îngrădească discursul politic.

Twitter a precizat pentru Reuters că intenționează să prelungească politica referitoare la alegeri până la ziua inaugurării din ianuarie, iar politicile sale referitoare la dezinformare vor acoperi toate scenariile.

Purtătorul de cuvânt al Casei Albe, Judd Deere, a afirmat într-un comunicat: ”Președintele Trump va continua să lucreze pentru a asigura securitatea și integritatea alegerilor”.

Facebook vrea să închidă un proces pentru colectarea fără consimțământ a datelor biometrice a milioane de utilizatori CITEȘTE ȘI Facebook vrea să închidă un proces pentru colectarea fără consimțământ a datelor biometrice a milioane de utilizatori

”Măsura prin care marile companii de tehnologie îl obstrucționează pe președintele Trump nu are limite. Facebook este un site de media socială, nu un arbitru al rezultatelor alegerilor”, a afirmat purtătorul de cuvânt al campaniei Trump, Samantha Zager.

În ultimele luni, Twitter a plasat etichete de verificare a informațiilor și avertismente pe tweeturile președintelui Trump, spre deosebire de Facebook.

În luna iunie, Facebook a început să eticheteze toate postările și reclamele legate de votare, inclusiv cele ale politicienilor, cu linkuri către informații oficiale.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
publicitate
alegeri