“Mă scuzați, sun acum să verifice colegul“, “Nu mai durează mult, nu știu ce are de nu răspunde”, “Vreți neapărat să luați acest produs? Că nu îl pot scana“.
Vă pare cunoscut, nu? Este ceva de care vă aduceți aminte, dar nu știți de unde. A, ba da, v-ați amintit: vi s-a întâmplat asta când ați ajuns la casa de marcat a unui magazin, iar codul produsului refuză să se lase scanat și citit de către aparat. Vânzătoarea insistă, apasă mai energic pe produs, întoarce codul de pe o parte pe alta, citește parcă dezamăgită în ochii dumneavoastră că nu renunțați la a cumpăra produsul și oftează ușor resemnată, știind dinainte rezultatul: “Sun la un coleg, să îmi citească el codul”.
Și rezultatul anticipat este inevitabil: colegul nu este în depozit pentru a răspunde la telefonul țintuit în perete și care sună continuu, numărul de persoane care așteaptă la casa de marcat crește, iar clientul - și jenat de faptul că alte persoane pierd timpul din cauza lui – renunță nervos la a mai cumpăra produsul. O nervozitate care îl oprește nu de puține ori să mai revină curând în magazinul respectiv, chiar dacă riscul de a păți la fel imediat, la a doua vizită, este mic. Dar nervozitatea a rămas.
Este unul dintre principalele motive pentru care magazinele pierd clienți în favoarea competiției care a început deja să folosească servicii precum Cloud Voice, ce permit inclusiv preluarea automată a unui apel pe un telefon fix și transferul acestuia către telefonul mobil al persoanei care nu este la acel moment lângă aparatul fix, și pentru care aceste magazine caută încă diferite soluții care nu și-au dovedit însă până în prezent eficiența.
Unele centre comerciale promit clienților că vor primi un bon de 5 lei dacă așteaptă la casă mai mult de 5 minute, dar uită să numere pentru a achita banii, iar altele promit că deschid imediat o nouă casă de marcat dacă numărul de persoane care așteaptă este mare, dar nu au suficienți angajați în tura respectivă.
Întârzierea comunicării între angajații magazinului în cazul deselor probleme la casa de marcat este însă factorul care descurajează clienții să revină la același magazin dacă au avut o astfel de problemă. Care poate fi ușor evitată prin soluția menționată mai sus, Cloud Voice, dezvoltată de Vodafone, care permite operatorului de la casă să își contacteze telefonic imediat orice coleg, clientul plecând mulțumit că problema i-a fost rezolvată rapid.
Aceasta deoarece, prin transferul automat al apelului telefonic către mobil, persoana din depozit nu este obligată să stea permanent lângă telefonul fix, ci este găsită și poate oferi ajutor rapid de oriunde se află în momentul apelului.
Cloud Voice, fiind o centrală telefonică virtuală, nu una fizică, poate fi introdus rapid, asigurând predictibilitate costurilor. Aceasta integrează și servicii de audioconferință și funcții standard de call center, la care pot fi adăugate și alte funcții și servicii pe măsură ce nevoile de business ale clientului cresc.
În funcție de necesitățile clienților, soluția este disponibilă în patru variante – Mobilitate, Telefonie IP, Telefonie analogică și Call center.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum