Cântăreața Rihanna va lansa în luna mai o colecție exclusivistă de încălțăminte, pe care a creat-o în colaborare cu brandul Manolo Blahnik, informează contactmusic.com.
Cunoscuta cântăreață pop este autoarea unei colecții exclusiviste - ce include șase articole -, intitulată ”Denim Desserts”, care apare într-un pictorial publicat în ediția britanică a revistei Vogue, scrie News.ro
Colecția include o pereche de cizme înalte, mulate pe picior, decorate cu cristale, dar și mai multe modele de pantofi cu toc.
În interviul care însoțește pictorialul din Vogue UK, Rihanna spune că abia așteaptă să își vadă creațiile pe stradă, purtate de femei necunoscute, pe care le va opri și le va ruga să pozeze alături de ea într-o selfie.
”În ziua în care voi vedea o femeie pe stradă care poartă pantofii mei.... Îmi pare rău pentru acea femeie, pentru că voi alerga pur și simplu după ea și voi striga spre ea: «Stop! Selfie! Cine ești? De unde i-ai luat?». Va fi momentul meu de bucurie”, a spus cântăreața.
Articolele create de Rihanna vor fi puse în vânzare în magazinele Manolo Blahnik din New York, Londra și Hong Kong. Prețurile de vânzare ale celor șase tipuri de încălțăminte variază între 895 de dolari și 3.995 de dolari.
Colecția va fi lansată pe 5 mai.
Aceasta este cea mai recentă incursiune a Rihannei în universul designului, după ce, recent, vedeta și-a prezentat linia de pantofi de sport ”Fenty x Puma”, luna trecută, la Săptămâna Modei de la New York.
Rihanna a fost desemnată director de creație al companiei germane Puma în 2014.
Artista, născută în Barbados, al cărei nume real este Robyn Rihanna Fenty, a spus că dorește să aducă astfel un omagiu tatălui ei, Ronald Fenty, transformând numele de familie al acestuia într-un brand global.
Manolo Blahnik este un designer spaniol, creatorul mărcii de lux omonime, care a devenit de-a lungul anilor una dintre cele mai importante din lume în domeniul pantofilor pentru femei.
Rihanna, născută pe 20 februarie 1988, este o cântăreață dance-pop și R&B, care a devenit cunoscută în 2005, după ce a semnat un contract avantajos cu rapperul și producătorul Jay Z. Rihanna a lansat opt albume de studio, care s-au vândut în peste 200 de milioane de copii pe plan mondial.