Unul dintre cele mai importante festivaluri dedicate internetului și tehnologiei din Europa Centrala și de Est, ICEEfest s-a încheiat săptămâna trecută la București.
Doua scene principale, 3 scene specializate și o zona outdoor, alături de un nou concept de entertainment (Summer Playground) i-au primit pe cei veniți la cea de-a 5-a ediție a festivalului care a avut loc la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City.
O galerie foto cu principalele momente din festival poate fi văzută pe Facebook, aici. Tot pe Facebook vă puteți regăsi în poze, dacă ați fost la festival, aici.
Oamenii de la ICEEfest
- 3.350 de participanți, în creștere cu 21% fata de anul trecut (2.768) și nu mai putin de 95% fata de 2014 (1.420)
- 137 de speakeri, traineri internaționali și artiști, cu 34 mai multi decât la ediția precedenta
- 17 tari au fost reprezentate la festival. 70% din participanți au fost din Romania, celelalte procente fiind: Grecia 6%, Moldova 3%, Marea Britanie 3%, Polonia 3%, Ucraina 2%, Cehia 2%, Bulgaria 2%, Ungaria 2%, Sebia 1.5%, SUA 1%, Rusia 1%, Emiratele Arabe Unite 1% și alte țări Iran, Suedia, Danemarca, Germania - cu procente mai mici de 1%
- 6 comedianți romani (Claudiu "Teo" Teohari, Sergiu Floroaia, Raul Gheba, Silviu Gherman, Alex Coteț și Toma Alexandru) au încălzit atmosfera cu parodii bazate pe prezentările din cadrul festivalului, în a doua seara de ICEEfest
- 1 show de Stand Up Comedy alături de Jeff Leach, gazda și entertainer-ul festivalului
- 3 trupe au susținut concerte live la festival: ROA, Golan și Silviu Pasca Band.
Comunitatea ICEEfest
Aplicația ICEEfest a fost cel mai bun instrument pe care participanții l-au avut la îndemâna pentru a fi la curent cu tot ceea ce s-a întâmplat in cele doua zile de festival.
Iar dacă în 2015 aceasta comunitate strângea 1.305 utilizatori, anul acesta vorbim despre 3.053 de useri care au ales sa se informeze și să comunice cu ajutorul aplicației.
Un instrument esențial de networking intre organizatori, participanți și speakeri, aplicația este activa tot timpul anului iar membrii comunității primesc, pe lângă informații calde despre festival, bilete la preț redus sau chiar gratuități.
Acoperirea ICEEfest
Conform monitorizării realizate de MediaTrust, aceasta ediție a festivalului a primit următoarele mențiuni:
- 1.256 in social media
- 773 in presa online
- 14 in ziare/ reviste
- 11 in TV
- 5 in radio
In total, in perioada 1 mai -15 iunie, au existat 2.057 mențiuni referitoare la ICEEfest 2016 în media și pe canalele de socializare din Romania (în creștere de la 1.800 anul trecut).
La toate astea se adaugă zeci de apariții pe plan international.
Conținutul ICEEfest
In cele doua zile ale festivalului s-au adunat peste 60 de ore de conținut.
Majoritatea prezentărilor (cu excepția celor pentru care nu exista acordul speakerilor) vor fi disponibile în platforma ICEE Academy pentru cei care au participat deja la una dintre edițiile trecute, dar și pentru cei care vor să participe la ediția de anul viitor.
Toate prezentările din ICEE Academy sunt și vor fi oferite gratuit celor care au avut un bilet la ICEEfest, indiferent de ediție. Cei care nu au fost la festival dar doresc să vadă prezentările o vor putea face contra cost.
Tot acolo gasiti deja prezentările din anii trecuți. Unele dintre ele sunt încă foarte actuale. Altele sunt relevante pentru a evalua tendințele pieței și evoluția ei și a decide dacă s-au confirmat teoriile expuse în trecut.
ICEEfest este organizat în parteneriat cu publicul care investește în fiecare an în cumpărarea unui și este prezentat, încă de la prima ediție, din 2012, de partenerul său principal, Orange.
Parteneri importanți ai ediției din acest an au mai fost Xaxis, Jacobs si Volkswagen.
Festivalul a mai fost susținut de BCR, Prometheus, Mather Economics, Seller Engine, Admiral Markets, TP Link, Uber, Mira, Dent Estet, iFuse, Ciuc, Pepsi și alți susținători, vizibili pe site-ul oficial.