Pentru al 5-lea an consecutiv, câștigătorii MIXX Awards au fost cunoscuți în cadrul unei gale organizate in prima zi de ICEEfest.
Pentru ediția din acest an, Ilia Uvarov a avut calitatea de Președinte al Juriului, ca de fiecare dată în componența internațională. Ilia este Group Creative Director @ R/GA London, una dintre cele mai importante agenții internaționale atât din punct de vedere clienți cât și campanii derulate/ premii castigate.
Marele premiu al ediției de anul acesta a revenit agenției MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange.
Acestea sunt celelalte premii MIXX Awards 2016:
- Best Performance Campaign: Ikea Electronic Purchase & Delivery / Media Investment / Ikea
- Best Native Advertising Campaign: Ursus Cooler / Media Investment / Ursus
- Best Mobile Branded App: My Mobile Mobile App / Centrade - Cheil / Enel
- Best Video Campaign Prize: ChefExperience / V8 Interactive / Staropramen
- Best Content Marketing Project: Eu sunt 12 / First Content Studio / Bergenbier
- Best Digital PR Campaign: Visit Bogata / Kinecto / Bogata Town Hall
- Best Social Media Campaign: The Kilometers bank / Geometry Global / Ponderas
- Best Interactive Experience: My Heartbeats / MullenLowe Profero / Orange
- Most Experimental & Innovative Campaign: The Lenovo Hunger Eliminator Button / Digital Star / Lenovo
Juriul a mai acordat și alte mentiuni. Au fost recompensate campaniile #Givebeautifully a agenției V8 Interactive pentru Stella Artois și #MecSaisHiToJunimea a agenției Tribal Worldwide pentru McDonalds.
MIXX Awards e singurul concurs dedicat 100% campaniilor digitale. Se organizează în 16 tari la nivel mondial iar jurizarea se face după criterii și licență internațională (IAB - Interactive Advertising Bureau).
Câștigătorii fiecărei ediții sunt anunțați în rețeaua europeană a IAB și sunt nominalizați automat pentru participare la IAB MIXX Awards International și IAB MIXX Awards Europe.
În 2014, IAB Europe a acordat premiul de merit unei agenții românești, câștigătoare a IAB MIXX România. The Online Shop for New and Used Cars (Interactions) a fost campania câștigătoare în cadrul galei de la Paris.
ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - se desfășoară în București, pe 9&10 iunie.