Serviciu de video streaming cu seriale scurte nu a avut o viață lungă.
Quibi, serviciul de video streaming cu creații de până-n 10 minute și focus pe dispozitive mobile și-a închis porțile după doar 6 luni. Informația a fost confirmată de proprietarul și producătorul de film Jeffrey Katzenberg.
Lansat pe 6 aprilie 2020, Quibi era disponibil pe bază de abonament cu două opțiuni: 5 dolari pe lună cu reclame și 8 dolari pe lună fără reclame. Caracteristica de bază a acestuia venea din lungimea conținutului, care nu depășea 10 minute.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Închiderea serviciului a fost anunțată la doar o zi după ce au fost lansate aplicații pentru Apple TV, Android TV și Fire TV, lansări ce păreau să indice extinderea focusului dincolo de dispozitivele mobile.
De-a lungul celor 6 luni de viață au circulat numeroase informații neoficiale conform cărora serviciul are avea o performanță foarte slabă.
Motivele ar putea fi multiple. În primul rând, era un serviciu de short-form video pe bază de abonament care concura cu conținut de același format disponibil gratuit pe YouTube și rețelele sociale. În al doilea rând, nu a reușit să vină cu creații care să creeze un mare interes. Și, nu în ultimul rând, a fost lansat în plină pandemie, când oamenii stăteau acasă.
În ultimele săptămâni, Jeffrey Katzenberg ar fi căutat un cumpărător și a făcut oferte mai multor companii, precum Facebook, Apple și NBCUniversal, dar a fost refuzat.
Quibi a strâns 1,75 miliarde de dolari și va returna acum investitorilor 350 de milioane.