Trapped Escape Room, unul dintre cei mai cunoscuți furnizori de servicii de tip „escape room” din România, anticipează o creștere semnificativă a cifrei de afaceri în 2024, depășind pragul de 3 milioane de lei.
Această estimare vine după ce, la finalul anului 2023, compania a raportat o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei, reflectând succesul unei strategii bine planificate și a expansiunii susținute.
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: ARB, BCR, BRD, Garanti BBVA
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Înființat în 2014, Trapped Escape Room a fost primul furnizor de escape room din București.
În ultimii ani, compania a depășit numeroase provocări într-un sector emergent și din ce în ce mai competitiv. Într-un domeniu nou și necunoscut, brandul a trebuit să înfrunte lipsa de conștientizare a publicului și scepticismul față de această formă de divertisment, dar și concurența din ofertele tradiționale. De asemenea, pandemia a impus restricții majore, impactând direct veniturile, însă compania a răspuns cu reziliență și a continuat să își urmeze planurile de dezvoltare.
Dacă investiția inițială, de 15.000 de euro, a fost esențială pentru lansarea primelor două camere la nivel de 2014, investițiile în locațiile deschise în ultimii 2 ani se ridică la peste 400.000 euro.
„Riscul mare era ca publicul să înceapă «cu stângul» într-o locație care nu oferea experiența de escape room la un nivel satisfăcător, și să nu își dorească să repete experiența în altă parte. Până s-a ajuns la o selecție naturală a competiției, atât piața, cât și publicul au avut de suferit. Partea bună este că nu e un domeniu în care să poată activa oricine și, cu timpul, au rămas în piață doar cei care au demonstrat seriozitate si profesionalism”, spune Cătălina Stanciu, Fondator & Managing Partner Trapped Escape Room.
„În ultimii 2 ani am trecut de la un model de afacere mică, pornită din pasiune, la unul care îndeplinește toate rigorile unei afaceri moderne și bine structurate. Investițiile în extinderea locațiilor și îmbunătățirea experienței clienților reflectă angajamentul nostru față de domeniul în care ne desfășurăm activitatea și fața de comunitatea noastră. Avem în prezent o echipă permanentă de 20 de angajați și colaboratori care gestionează toate aspectele operaționale, de la dezvoltarea scenariilor la relația cu clienții”, declară Cătălina Stanciu.
CITEȘTE ȘI Robo-Fermier lansat pe piața din România Noi locații și extinderea portofoliului
În prezent, Trapped operează 2 locații de escape room în centrul capitalei (str. Vasile Lascar nr. 88 si Veranda Mall - marcând astfel o prezență puternică și în centrele comerciale), cu un total de 12 camere de escape room. În cei zece ani de activitate, Trapped a atras peste 200.000 de participanți, confirmându-și astfel poziția de lider pe piața de profil.
„Anul trecut ne-am depășit zona de confort și am adus experiența de escape room într-un mall din București. Nu a fost ușor, a fost necesară o infuzie mare de capital. A fost o adevărată provocare și tur de forță: în mai puțin de 6 luni am creat 6 scenarii originale și am amenajat un spațiu aflat la roșu, transformându-l într-o locație așa cum ne-am dorit întotdeauna. Spun asta deoarece pana acum a fost singura locație Trapped care ne-a oferit șansa de a o crea de la zero, de la compartimentare, până la cele mai mici detalii. În paralel am făcut recrutări și sesiuni de training de specialitate pentru a ne dezvolta echipa și a o aduce la nivelul optim desfășurării activității noastre.” își aduce aminte fondatorul Trapped.