SUA: Vânzările online de Ziua Recunoștinței au crescut cu 28% față de anul trecut

SUA: Vânzările online de Ziua Recunoștinței au crescut cu 28% față de anul trecut
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 nov 2018

Vânzările online înregistrate în Statele Unite de Ziua Recunoștinței, care marchează debutul cumpărătorilor de sărbători din Statele Unite, au crescut cu 28% față de anul trecut, la 3,7 miliarde de dolari, potrivit datelor Adobe Analytics, citate de MarketWatch.

Mulți dintre cumpărători online și-au folosit telefoanele mobile, traficul prin intermediul smartphone-urilor având o pondere record de 54,4% din total. În plus, 36,7% din veniturile generate de cumpărăturile online au fost prin telefoanele mobile, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Românii petrec cel mai puțin timp la cumpărături dintre europeni. Reticențe și față de doctor sau coafor CITEȘTE ȘI Românii petrec cel mai puțin timp la cumpărături dintre europeni. Reticențe și față de doctor sau coafor

Ponderea traficului de pe descktop-uri care a avut loc de Ziua Recunoștinței a scăzut de la 44,3% în 2017 la 36,5%, în timp ce ponderea traficului de pe tablete a scăzut de la 9,6% la 9,1%.

Majoritatea veniturilor au fost generate însă de traficul de pe computerele desktop, respectiv 52,8%, iar cele de pe tablete au reprezentat 10,5%.

Aceste date preliminare sunt pe cale să confirme estimarea Adobe, potrivit căreia cumpărăturile prin intermediul dispozitivelor mobile vor atinge un prag de referință în acest an.

”Telefoanele mobile au furat show-ul de Ziua Recunoștinței”, a spus Taylor Schreiner, director la Adobe Digital Insights, care a anticipat că, împreună cu vânzările de Black Friday, vânzările online vor atinge noi recorduri.

Adobe anticipează că vânzările online din perioada 1 noiembrie-22 noiembrie vor fi mai mari cu 18,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru sezonul sărbătorilor, Adobe anticipează că vânzările online din SUA vor atinge 124 de miliarde de dolari.

“Black Friday este mai mare decât un sprint de cumpărături de 24 de ore. A devenit o extravaganță de o lună, care a debutat cu promoții înainte de Halloween și va continua până după Cyber Monday”, a spus Frank Layo, director general la Kurt Salmon, parte a Accenture Strategy.

Mulți dintre retaileri încă se folosesc de Black Friday pentru lansarea oficială a sezonului cumpărăturilor de iarnă.

“Black Friday este încă cea mai bună zi de cumpărături din an, iar acest an nu a fost o excepție pentru Walmart”, a declarat Steve Bratspies, director de vânzări la Walmart U.S..

Potrivit Target, cumpărăturii au făcut comenzi duble față de anul trecut pe aplicația retailerului, pentru produse ca ceasuri, Lego și console de jocuri.

viewscnt
Afla mai multe despre
vanzari inline
ziua recunostintei