Lanțul francez de brutării Paul a înregistrat anul trecut în România cele mai mari afaceri de la momentul intrării pe piața locală, în 2008, echivalent a aproape 10 milioane euro, profitul scăzând însă la circa 251.000 lei, cu un provizion de 458.401 lei, de la 2,4 milioane lei în anul precedent.
Lanțul și-a ridicat afacerile de la un an la altul, pornind în 2008 cu o cifră de circa 680.000 lei și ajungând anul trecut la 43,4 milioane lei (39,4 milioane lei în 2016).
Compania a ajuns la 205 de angajați, de la 27 persoane în urmă cu 10 ani.
Anul trecut, lanțul a deschis a 18-a unitate din România.
CITEȘTE ȘI FOTO Colosseum Retail Park se extinde prin dezvoltarea proiectului Colosseum Mall, investiție de 30 de milioane de euroCu o tradiție de 125 de ani, lanțul de brutării Paul este prezent în România din 2008 și deține brutării în 4 orașe: București (Dorobanți, la Universitate, în Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake), Ploiești (Ploiești Shopping City), Cluj-Napoca (Polus Center și Iulius Center) și Constanța (City Park Mall și centrul comercial VIVO!).
În București are și puncte de vânzare de tip chariot amplasate în București Mall, S-Park, Bucharest One, Băneasa Shopping City și Sun Plaza.