Lanțul bulgar de cofetării Nedelya, afacere de familie care activează pe piața locală de peste 2 ani, a angajat noi experți în comunicare, din Bulgaria, care vor aplica pentru România o strategie de publicitate concentrată pe achiziționarea de prăjituri online.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
"În România există un public mai larg față de Bulgaria, cu o parte semnificativă a traficului organic către site“, și-au argumentat noii comunicatori strategia pe care se pregătesc să o aplice pentru România.
Lanțul de cofetării și cafenele a fost fondat la Sofia în 1993.
Nedelya a deschis primul magazin din România în 2015, în cadrul Băneasa Shopping City. Rețeaua locală de cofetării este formată în prezent din 8 magazine, toate fiind situate în centre comerciale.
CITEȘTE ȘI CLB publică topul celor mai vândute cărți în anul 2017. Ce au citit românii anul trecut și care au fost cele mai căutate cărti pentru perfecționareCompania are peste 35 de magazine și mai mult de 340 de angajați în Bulgaria și România, piață care generează 10% din vânzările companiei.
Nedelya a înregistrat în 2016, anul ultimelor date oficiale publicate, pierderi de peste 340.000 lei, cu aproape 30% mai mari față de anul precedent, în condițiile unei creșteri de peste 5 ori a afacerilor.
Afacerile companiei au totalizat în 2016 aproape 1,1 milioane de lei, cu o creștere de aproape 430% față de 2015, când au fost de aproximativ 200.000 lei.