Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outlet-uri la nivel european, anunță deschiderea celei de-a treia faze a Fashion House Outlet Centre Militari din București.
Dezvoltată în urma unei investiții de 350.000 de euro, noua galerie de 2.600 metri pătrați găzduiește magazine ale mai multor branduri, precum Guess și Diesel - care au decis ca în faza a treia să-și extindă spațiile comerciale în Fashion House, Decimas, Union Brands și Smyk. În lunile următoare, în noua galerie își vor deschide magazine brandurile Liu Jo și Numero Uno.
Spațiul total disponibil în magazinul Fashion House Outlet Centre Militari depășește acum 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine. Faza finală a proiectului va fi dezvăluită în 2021.
Grupul Fashion House va continua investițiile în România, urmând ca în primăvara anului 2021 să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, Fashion House Pallady (ieșirea A2 de pe autostradă) va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată.
Portofoliul de proiecte realizate include șase centre outlet Fashion House, în Polonia, România și Rusia.
Primul centru outlet Fashion House a fost deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an circa 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 50.000 mp. Un al cincilea centru outlet Fashion House este, în prezent, în curs de dezvoltare în București și urmează să fie deschis în 2021.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.