Casa Albă a comunicat că urmează să anunțe un set de măsuri de răspuns la criza laptelui praf pentru bebeluși care există în prezent în SUA, transmite AFP.
Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.
Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
De asemenea, președintele american Joe Biden va avea întâlniri cu reprezentanții comercianților cu amănuntul și cu producătorii de lapte praf, a precizat Executivul american care este presat de opinia publică să se ocupe de această situație, scrie Agerpres.
O serie de retaileri americani, inclusiv Target Corp, CVS Health Corp și Walgreens Boots Alliance, au anunțat recent că au limitat achizițiile de lapte praf pentru bebeluși din cauza problemelor de aprovizionare. Aceste limitări vin după ce principalul furnizor din SUA, firma Abbott Laboratories, a decis în luna februarie să retragă de pe piață o serie de produse de lapte praf, inclusiv Similac, produse la fabrica sa din Michigan, după apariția unor reclamații cu privire la infecții bacteriene la bebelușii care au consumat produsele.
CVS a anunțat luna trecută că a limitat achizițiile în magazine precum și cumpărăturile online de lapte praf la trei produse pentru fiecare comandă în timp ce Walgreens a introdus și el o limită similară în luna martie. Kroger are o limită de patru produse pentru fiecare client iar Target are restricții la vânzările online de mai multe săptămâni.
Firma Abbott Laboratories a informat că face tot posibilul pentru a rezolva această criză, inclusiv acordarea de întâietate producției de lapte praf și transportului cu avionul de la fabrica sa din Irlanda. De asemenea, compania colaborează cu Agenția de reglementare din domeniul alimentar din SUA pentru a putea reporni producția la fabrica din Michigan, a precizat un purtător de cuvânt.
Producătorul mărcii de lapte praf Similac este cel mai mare furnizor de lapte praf pentru bebeluși din SUA, cu o cotă de piață de aproximativ 42% în 2021, urmat de producătorul britanic de bunuri de larg consum Reckitt Benckiser, cu o cotă de piață de aproape 38%, potrivit firmei de cercetare de piață Euromonitor.
Potrivit firmei de cercetare de piață Datasembly, la finele săptămânii trecute, aproximativ 43% din produsele de lapte praf din SUA erau în situația de stoc epuizat, în creștere cu 10% comparativ cu media din luna aprilie.